Gå til innhold

Skifte av Tåkelys A4 B8

Ranger emnet


Devlish

Anbefalte innlegg

Heisann

 

Jeg vurdere sterkt å skifte ut tåkelys til noe mer hvitt som står i stil med LED lyktene.

 

Jeg har myst litt rundt og sett at mange velger å skifte ut med Xenon mens andre med LED og noen med bare pærer, som lyser hvitere.

 

Noen som har noen forslag her ?

 

Jeg har sett litt på denne http://www.project-lights.com/shop/product_info.php/info/p9848_H11-Xenon-Bulb-12-V---55-W--2-Pcs--.html/XTCsid/d362b35b73e658a4b92e2f223d1b98ca men kan den settes rett inn i stede for de orginale pærene ? eller må jeg til med noe mer ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

 

Jeg vurdere sterkt å skifte ut tåkelys til noe mer hvitt som står i stil med LED lyktene.

 

Jeg har myst litt rundt og sett at mange velger å skifte ut med Xenon mens andre med LED og noen med bare pærer, som lyser hvitere.

 

Noen som har noen forslag her ?

 

Jeg har sett litt på denne http://www.project-lights.com/shop/product_info.php/info/p9848_H11-Xenon-Bulb-12-V---55-W--2-Pcs--.html/XTCsid/d362b35b73e658a4b92e2f223d1b98ca men kan den settes rett inn i stede for de orginale pærene ? eller må jeg til med noe mer ?

 

 

Tror du kan bruke den ser helt like ut som orginalpæren, bare blåere, men er ikke H11 for mye, mener det skal være H7, eller går det for det samme?

2005 mod Audi A4 1.9Tdi Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se i posten til Mission. Han har montert xenon i sprederene på sin B8 :)

 

Edit:

Legger ved et bilde av bilen hans her. Mener det er H11 6000k kit med 35W pære. Passer bra med LED lysene :)

 

IMG_3098.jpg

 

Er rimelig greier de, men er lite lite sugen på Xenon konvert hvis jeg kan finne en grei løsning som er kjappere og lettere :)

 

Takker for posten dog :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår