Gå til innhold

"Broom"

Ranger emnet


Øvrekleiv'n

Anbefalte innlegg

  • Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skulle det ikke begynne noe annet, lignende program også med Jan Erik?

så noe sånt i se og hør su =P, om det ikke var det programet da.

 

Men til de som ser den greia i se og hør, så var det en snygg brud det der ja^^

- Mercedes 190E Svære hjul edition

Tror du bør bekymre deg mer i din Corolla ett-eller-annet turbo, da den kan oppnå mye større hastigheter ved en eventuell krasj.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Forresten, angående broom-forumet: Leser dere punkt 10 før dere registrerer dere?

10. Aksept av å motta informasjon

Du aksepterer gjennom innmeldingen å motta generell informasjon fra TV 2 og selskapets samarbeidspartnere om TV 2 eller samarbeidspartnernes tjenester.

Selv vurderer jeg derfor å registere SeaLion med et falskt mobilnummer. I følge reglene for broom-forumet blir dermed dette brukernavnet ubrukelig. Men også sperret for andre, ingen kan deretter kalle seg SeaLion på broom-forumet. Ganske snedig, ikke sant?

 

Uansett, Send-knappen nede i hjørnet av registreringsskjemaet er ikke kompatibel med verdens tredje største nettleser. Kanskje ingen stor overraskelse, TV2s nettsider er en gjenganger på Mac-forumene ...

 

 

Sjekk også punkt 8:

8. Videre publisering

tv2.no er i tillegg til et forum for brukerne, også et kontaktpunkt mellom brukerne og TV 2 /deres samarbeidspartnere. Som bruker aksepterer du således at debattinnlegg kan brukes, herunder (innenfor god skikk) i redigert form, også i andre medier som disse publiserer.

Så hvis dere skriver noe glupt på broom-forumet, så kan faktisk TV2 publisere din "artikkel" som deres egen. Og dette skriver du altså under på ved registrering på sopelimeforumet. Jeg er faktisk litt usikker på om TV2 har lov til å lage en sånn regel, den strider såvidt jeg vet mot åndsverksloven.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sendestart for sopelimeprogrammet* Broom er mandag 4. mai kl. 20.30.

 

* På engelsk betyr ordet "broom" en sopelime, altså det redskapet bl.a Harry Potter flyr med:

http://en.wikipedia.org/wiki/Broom

 

Jeg kan liksom ikke helt forstå bakgrunnen for navnevalget, men det jeg gjetter da...er at idépitchingen gikk helt i stå da de oppdaget at Vroom var opptatt... Dermed resignerte de og prøvde ulike kombinasjoner der de bare byttet bort v-en. De mest høvelige alternativene ble med ett: groom og broom...

 

Brum brum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er eg enig i' date=' og det syns eg er bare bra! Likte det programmet veldig godt.

Også må me ikkje glømme at dette er det einaste bilprogrammet som er norsk![/quote']

 

Sa ikke at det var negativt heller;) Er et godt stykke under Top Gear, men stort pluss for at det er på norsk:)

Bilforumet.no
Moderator: Bilpleie
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår