Gå til innhold

Pen 8-serie

Ranger emnet


Dr_S

Anbefalte innlegg

  • Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...
Originally posted by vwgolf2

de er kule de bila her!

tror det går 2 i larvik her... en hvit og en blå en...

 

Går eller har gått en rød her også, også er det en blå som står nedepå Solum bil som er til salgs.

- 1994 BMW 525iXA Touring

- 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES-

x 1994 BMW 525i E34

x 1989 BMW 316i Coupê

x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, jo denne har jeg bare hatt positive overaskelser med, men vi har ikke hatt den så lenge da. Forsikringen ligger på ca 8.500 i året. bykjøring spretter nok bensin bruket opp på ca 2 liter +-, landevei er det ca 1liter. Så litt bensin går det, men jeg synes det er verdt det med denne kjøremaskinen. Utrolig behagelig å kjøre, men dessverre så er nok motoren ikke noe helt sykt! Derfor blir det ny motor på denne i nermeste framtid. Hvis du har litt mere penger imellom hendene så vil jeg nok råde deg til å kjøpe en litt nyere 840. Der har du v8ern med 286 hk originalt, men motoren er sterkere så du kan sette på kompressor intercooler så vil hk bli 450!!da begynner det å bli litt rått...Med v12 -91mod så kan vi ikke gjøre det, da er risikoen stor for att bare "smeller".

Er det noe mer så er det bare å poste...

Anbefaler deg å snakke med carpoint som leverer meget gode biler. http://www.carpoint.no denne bilen har hentet derfra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Setter 840 foran 850, da jeg tror v8 og 286hk holder. 850`n har vel bare 14hk mer, og v12. Ringer bensinsluk i ørene mine :(

Tipper 840`n er noe rimeligere å forsikre også?

Uansett, 8.500,- hørtes billig ut. Og et forbruk på ca litern kan jeg leve med.

 

Hvordan er baksetene? Er de brukbare i det hele tatt? Glemte å sjekke dette, men dama vil visst ha plass til fler :rolleyes:

Barnesetestørrelse går greit :)

x Audi 90 -84 2.2E

x Vw Golf 2 -87 1.6

Audi 80 1.8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

album_pic.php?pic_id=3282

 

 

Ja hva skal jeg si, bilen har bakseter med plass til 2, men om det er noe behagelig, nei! Bmw sier selv at det skal gå bra hvis du er under 1.70 høy, noe som jeg er delvis enig i. En kompis av meg satt bak fra værnes til trondheim som er ca 2mil og han var glad da han slapp ut...Det er bøtteseter i denne bilen så jeg er ikke sikker på hvordan et barnesete passer? Ja, det er bare 14hk mer så 840 er nok et bedre valg på noen måter. Usikker på forsikring på 840, men det meste tyder på en bedre pris...jeg vet ikke hvor mye bonus og diverse du har, men hos en 40år gammel mann så ligger 850 på 8.500...men abselutt en utrolig maskin, måtte bare skrive det igjen=)

Vi hadde en 1991 bmw 750 for 2 år siden og det var en god bil å kjøre, men 850 er faktisk bedre...ser bare fram til en langtur i sommer, det vi gjorde som kanskje rakket litt ned på komforen var at vi skiftet bakdekk til 265/35 og det blir det litt støy av

 

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Kikket på 740 og 750 (også i iL versjon), men så stor bil trenger jeg egentlig ikke, og jeg vil tippe 850 er mer sportslig enn en 740.

Vurderer også 328 e36, og 328 e46. Men de er ikke like spesielle. Men akk så mye mer fornuftig :(

 

Men nå har jeg hatt Saab en stund, så da er det på tide å bli litt ufornuftig :cool:

x Audi 90 -84 2.2E

x Vw Golf 2 -87 1.6

Audi 80 1.8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var det vi hadde bmw 750il med seff automat..det var stor bil det med bøffelskinn overalt. Bilen var spesiell, kongen og dronningen brukte bilen som transportbil når de var i japan, så litt ekstrautstyr var det nok=) Kunne regulere framsetet (elektrisk) fra baksetet og du kunne også styre musikken fra baksetet..Fotvilere og egen aircondition som ble styrt fra baksetet. Bord og for den saks skyld...men 850 bedre uansett =)

 

Og dette var en 1990 mod!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår