Gå til innhold

Endelig kjøpt meg Omega 2,5 V6

Ranger emnet


Golfy

Anbefalte innlegg

har bilen med manuelt. som regel kan man faktisk bare bruke 2. gir hvis du ikke er i mye bakker og sånn. og evt. 3. hvis du skal spare litt på suppa mellom lyskryssa.

 

Sikkert bra med manuell kasse, men automat var faktisk et av kravene jeg hadde før jeg kjøpte bilen. Kall meg kjedelig, men har ikke kjøpt denna for å herje med. Har også kjørt manuell nå i nesten 6 år, både i bil og lastebil, så har blitt litt lei. For 2-3 år siden derimot ville jeg aldri valgt automat..

1998 Opel Omega 2,5 V6

1988 Volvo 740-Solgt

1987 Volkswagen Golf-Solgt

 

Fartsgrenser er veiledende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Pen bil du hadde! Likte veldig godt interiøret ditt..

 

Har kjørt ca 40 mil med omegan nå, og kan ikke si annet enn at jeg er strålende fornøyd!

Er litt røyklukt i bilen dessverre, så har satt inn en bolle med eddik, som skal stå over natten. Krysser fingrene for at lukta er borte i morgen..

1998 Opel Omega 2,5 V6

1988 Volvo 740-Solgt

1987 Volkswagen Golf-Solgt

 

Fartsgrenser er veiledende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Jess, dårlig med oppdateringer her, men det er fordi det rett og slett ikke har skjedd så mye.

 

Har fått ut røyklukta av bilen. Hjalp å sette en bolle med eddik i bilen over natta. Har fått koblet opp pioneer spiller, men ingen instillinger lagres så må vel koble om et par ledninger bak. Noen som vet hvilke?

 

Har også lagt opp ledninger til basskasse, så må få satt inn den snart.

 

Har kjøpt felger også. 8,5*18 med 245/40 Toyo dekk. Bare venter på at snøen blir borte nå.

1998 Opel Omega 2,5 V6

1988 Volvo 740-Solgt

1987 Volkswagen Golf-Solgt

 

Fartsgrenser er veiledende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen bil :)

 

Har fått koblet opp pioneer spiller, men ingen instillinger lagres så må vel koble om et par ledninger bak. Noen som vet hvilke?

Bytt om på rød og gul. Altså gul på rød, og rød på gul. Kjent Opel-problem hvor disse er motsatt av hva ISO-standarden er.

- Audi A4 1.8TQ '03

x Volvo S60 '11

x Volvo C30 '11 R-Design

x VW Passat '06

x Opel Vectra B '96 - x VW Golf '87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår