Gå til innhold

Endelig kjøpt meg Omega 2,5 V6

Ranger emnet


Golfy

Anbefalte innlegg

Var å handla bil i dag. 1998 mod Opel Omega 2,5 CD. Bilen har vel egentlig alt utstyr, bortsett fra skinn. Men det er mulig jeg skaffer senere. Kan nevne automat, setevarme i baksetet, 2-soners klimaanlegg, elektrisk soltak, elektrisk rullgardin bak++ Bilen er svart med beige interiør. Veldig fornøyd så langt!

 

Feil:

Rust i hjulbuen bak men ikke rustet i gjennom.

Noe steinsprut ved frontlykta

et bremserør som bør byttes

 

Skal fikse dette i løpet av våren. Slenger ut noen bilder senere i kveld.

 

Bilen er en drøm å kjøre i forhold til volvoen jeg har kjørt nå i 2 år. Skikkelig komfort!

1998 Opel Omega 2,5 V6

1988 Volvo 740-Solgt

1987 Volkswagen Golf-Solgt

 

Fartsgrenser er veiledende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kommer bilder senere i kveld.

Blir nye felger til våren. Blir vel noen greie 18" tenker jeg. Så blir det vel en ny grill etterhvert. Mer trengs ikke på disse syns jeg. Ellers blir det en skikkelig proffpolering og fjerne den rusta som er. Rett og slett bare stelle godt med den :)

1998 Opel Omega 2,5 V6

1988 Volvo 740-Solgt

1987 Volkswagen Golf-Solgt

 

Fartsgrenser er veiledende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

So mykje senk som mulig og lakkering heilt ned, det er tingen...:D

Men felgar er virkelig det som teller på en bil, så ta noken so passar godt:)

BTW en ganske snasen 740 du hadde på avataren

 

 

Jepp felger er viktig, så skal ordne noen skikkelige til våren. 740`n var i grunn meget pen den, til 740 å være riktignok. Men må si jeg liker utseende på Omegan bedre.. :p

 

Her kommer det noen dårlige bilder, siden jeg bare har et dårlig mobilkamera akuratt nå.

 

Liten bulk ved panseret:

03022009003.jpg

 

03022009004.jpg

 

03022009003.jpg

 

03022009005.jpg

 

03022009006.jpg

 

03022009007.jpg

 

03022009008.jpg

 

03022009.jpg

 

03022009001.jpg

1998 Opel Omega 2,5 V6

1988 Volvo 740-Solgt

1987 Volkswagen Golf-Solgt

 

Fartsgrenser er veiledende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott bil det der, likar ikkje heilt det beige interiøret men, ellers bra:)

Må fjerne det norgesmerket på bakluka!:P

En anna ting som eg synst bilen ser bedre ut med er tåkelys bakover, om du puttar i ei pære i høgre lykt ser det bittelitt bedre ut, berre en liten detalj men verdt det pæra kosta:)

94- Omega 3,0

98- Nissan 200sx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tre interiør har aldri vært min favoritt heller. Men det blir nok værende en stund til. Veldig lyst på skinninteriør etterhvert da.

 

Autolat har jeg alltid vært skeptisk til, men syns den fungerer meget godt i denne bilen. I oslo-trafikken som kun består av kø og lyskryss er det meget behagelig. Ville faktisk ikke hatt manuell på denne. Bilen går bra med sport-knappen inne også.

 

Det blir heller ikke skamsenk, selv det frister. Men de 2 siste bilene jeg har hatt, har vært griselave.. Det gidder jeg ikke nå rett og slett.

 

Ellers ryker norgesmerke rimelig fort ja!

1998 Opel Omega 2,5 V6

1988 Volvo 740-Solgt

1987 Volkswagen Golf-Solgt

 

Fartsgrenser er veiledende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår