Gå til innhold

Min 200 TQ 20v

Ranger emnet


Norway87

Anbefalte innlegg

  • Svar 92
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er katerstatterrør... Står under der :p

 

Så er fra downpipe og bak til bakerste potta. Så må du ha bakpotta i tillegg..

 

Har dette også... http://homepage.internet.lu/customautocraft/type44_100_200_v8.htm#EXHAUST

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan jeg bare fjerne katen uten noen problemer? hvordan blir lyden med bare 1 potte bakerst da?:) vill selvfølgelig ha dobbel endstuss:)

 

De er bare å ta vekk. Ikke noe problem! Kan vel hende du får feil på eu fordi du skal ha men..

 

En potte bakerst kommer litt ann på hva slags rør du bruker og ikke minst potter. Jeg hadde 3" med to potter.. Det bråka noe helt villt utenfor bilen. En kamerat hadde 3" rustfritt med ei potte... Det bråkte ikke no spesielt :)

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tatt av bakerste del av eksos anlegget, tar i første omgang fra katalysator å bak:) blir vell 3''stål rør med en potte framfor akslingen å en potte med dobbel endestusser bakerst:) eller blir det mye lyddemping vill jo selvfølgelig ha noe lyd:) tenkte slike lyd potter som du kan se igjennom, om du skjønner hva jeg mener:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

DSC01997.jpg

 

Noen som har peiling på hvor denne kabeln skal? kommer opp rett bak høyre front lykt fant den når jeg var av med støtfangeren, kabelen er stripset fast med andre kabler så jeg får ikke flyttet den mere en 20 cm i hver rettning, noen som vet hvor den skal? eller har det vert noe der en gang som er fjernet?

 

':)

Endret av Norway87
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår