Gå til innhold

82 Commodore 2,5 S. bra kjøp?

Ranger emnet


stampen

Anbefalte innlegg

Tenker over å kjøpe meg førstebil og denne er i tankene mine

 

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=15962491&WT.svl=Bilde

 

 

 

Bilen står ikke langt hjemmefra.

Men hva burde jeg se etter? Regner med rust kommer nå, men evnt hvor er rusten værst?

 

Kmstanden er jo latterlig lav. Slik jeg mistenker noen svarte triks på telleren...

 

 

Hva synes dere?

 

PS. vet, fargen er motbydelig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

denna ser jo veldig fin ut, så her kan du nok være heldig ja.

se etter rust: rundt dempertårna foran, over frontlampene og blinklysa. hjulbuene bak. bakkant av bensintank, veggen bak framskjermene- der blinklysledningene går gjennom... kan også ta en rask titt under gulvet- tenker da mest rundt jekkfestene.

 

men trur ikke det er så mye på denna. er ingen synlig rust på bildene hvertfall.

 

ellers burde du se etter om det er mye oljesvetting fra motor, rundt rotor feks. siden detta er hos en forhandler, har dem sikkert vasket den, men du kan jo se alikevell. hvis du kommer under bilen kan du også se på gummilageret til mellomakselen, om det byner å bli sprøtt, og lekkasje fra girkasse og bakaksel.

 

ellers er det veldig lite problemer med disse bilene, så her er det bare å handle.

Opel har Rekorden

 

'85 Opel Rekord 3.0i

'84 Opel Rekord CD 2.0i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Tenker over å kjøpe meg førstebil og denne er i tankene mine

 

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=15962491&WT.svl=Bilde

 

 

 

Bilen står ikke langt hjemmefra.

Men hva burde jeg se etter? Regner med rust kommer nå, men evnt hvor er rusten værst?

 

Kmstanden er jo latterlig lav. Slik jeg mistenker noen svarte triks på telleren...

 

 

Hva synes dere?

 

PS. vet, fargen er motbydelig

 

Hva skjedde, tok du den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår