Gå til innhold

Street Legal Racing

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

litt mas det her:P. men har lest litt og funnet ut at man kan legge in patcher. Kan noen forklare hvor jeg laster det ned og hvordan jeg legger dem inn?

 

Har prøvd men får ikke til

 

Jeg har hatt spillet en stund :P så jeg hadde de fleste på pc'en ;)

Men hvis du søker på google så finner du dem nok.

 

F.eks: Street Legal Racing Redline Patch/patches elns :P

 

Mvh Andreas

Forza drifter!

Gt Xbox live: Andreazyo

 

Gjør som meg, ligg brei ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fra org til 2.2.1

http://www.fileshack.com/file.x/7262/Street+Legal+Racing:+Redline+2.2.1+Patch

 

Fant ikke en som går til 2.3.0LE nå, men jeg VET at du får både en offisiel rett til 2.2.1 patch, og 2.3.0LE patchen gjennom http://street-legal-mods.com , men da må du registrere deg på siden for å få lastet ned.. (er mye annet av snacks til SLRR der og)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk! Da ble det 2.2.1 på meg. da skal det lastes ned biler!. Er det slik at alle motorene passer i alle bilene? eller er det en mod?

 

Er få motorer som passer i alle biler. Hvis det er noen i det hele tatt.. Jeg har selv brukt SLRReditor version 2.1 for å bestemme hvilke jeg kan ha i den og den bilen. Er flere motorer i 2.3.0Le forresten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte å teste ut dette spillet igjen, vet jeg spilte det før da jeg var mindre! Men da ante jeg ikke noe om patcher og nedlasting av biler osv! Blir spennende!

 

Har prøvd så godt jeg kan å lese litt. Men jeg vil ha muligheten til å laste ned bilder, jekke nedi motorer. Og leke meg med utseende! Hvilke patcher og versioner anbefaler dere? Er det noe særlig å drifte med enkelte biler på spillet!

 

Takker for hjelp jeg får!

 

Retteråsen

Mvh

Bjørn Arild Retteråsen

Golf mk II 85 CL 1,6->16v

Audi A4 1.8L 20V 98

Retteråsen's Salgstråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd så godt jeg kan å lese litt. Men jeg vil ha muligheten til å laste ned bilder, jekke nedi motorer. Og leke meg med utseende! Hvilke patcher og versioner anbefaler dere? Er det noe særlig å drifte med enkelte biler på spillet!

 

Hei. Biler som du får lastet ned passer hovedsaklig til 2.2.1 eller 2.3.0LE.

 

Jeg hadde anbefalt 2.3.0LE.

Ikke legg inn for mange biler om gangen, siden spillet har lett for å klikke på en del av bilene.

 

Drifting=No no.. Funker dårlig, dvs er mulig, men ikke SKIKKELIG drifting.. Bare en sladd i ny og ne..

 

Rattlåsracing=Yes yes.

 

Med andre ord, spillet er hovedsak drag og tuning ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

HAr det blitt noen forbedringer med kjøringa på dette spilet? sist jeg spilte det var det masse feil... må vel kanskje tørket støvet av det igjen og ta en titt på det.. sist gang jeg skulle laste ned masse biler så var det så mange som ikke funka så jeg ga opp hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
  • 2 weeks later...

Jeg hadde først Slrr 2.3.0 LE, men lasta ned 2.2.1 og la inn MWM-patchen. Etter min mening er MWM bedre enn 2.3.0 ;)

Spiller ikke nå lenger fordi pc`n jeg hadde det på kræsja, og gidder ikke laste ned alle bilene jeg hadde.

Men slenger på noen av bilene jeg hadde da jeg spilte det :)

 

ratlook.jpg

 

Fairlane2.jpg

Ford Galaxie Raggarbil :)

 

L___ging.jpg

Volvo 242 "Police" med blodsenking i ræva :)

 

240V10.JPG

Volvo 242 med Viper under panseret. Flytta seg greit :p

 

kuguguhi.jpg

Chevy Van med V12`er plassert baki :)

 

+ maaaange andre, men gidder ikke spamme mer med bilder enn jeg allerede har gjort :)

If sparks don't fly, your car is to high!

 

Bmw e28 - etterhvert større maskin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår