Gå til innhold

Street Legal Racing

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Oi! Flotte tider du har der :)

 

Skal sjekke om jeg klarer å nærme meg no mer en dag. Bare må finne tid til å starte opp spillet en dag, samt bruke litt tid på å prøve å få tweaket litt.. Skal da og skrive opp motor samt bil

 

 

du får bedre aks en meg, motorn som ble brukt på målingen var på 5444hk så fikk hjulspin i 6.gir(dvs. startet i 6.gir)..

 

husker da jeg tweaket en V12'er, klarte ca. 2500hk;P..fikk mye bedre tid med den men d var før hardisken kræsja så finner ikke de tidene:/

1992 325, nuff said

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du får bedre aks en meg, motorn som ble brukt på målingen var på 5444hk så fikk hjulspin i 6.gir(dvs. startet i 6.gir)..

 

husker da jeg tweaket en V12'er, klarte ca. 2500hk;P..fikk mye bedre tid med den men d var før hardisken kræsja så finner ikke de tidene:/

 

TROR jeg har rett i overkant av 3000hk, og mener å huske at jeg starter i 5 eller 6 gir selv. MEN, jeg mener å huske at jeg kjørte 15' og ikke 21' felger.. Skal prøve å titte på det en dag :). SKAL slå deg ;) (håpe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lasta nettop ned spillet jeg også nå! :D det er drit fett :D har 2.3.0le versonen :)! men er vel noen her som veit om en plass jeg kan laste ned ekstra biler og slikt ? :) og hadde noen gidi å forklart hvem filer som skal plaseres hvor og slikt ! :D

 

Mvh Daniel! :D

 

http://www.Gom-Team.com

 

må vell prøve å få en ny record tid jeg:P

1992 325, nuff said

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ford sierra

toppfart: 540.9

0-100: 1.480

0-200: 2.910

kvartmila: 6.396

kvartmila: 425.6

mila: 14.647

fartmila: 540.9

 

Mercedes 190 AMG

toppfart: 540.9

0-100: 1.382

0-200: 2.874

kvartmila: 6.582

kvartmila: 401.3

mila: 15.381

fartmila: 540.9

 

begge med Viper motor på 5444hk og 405-20-R21

 

 

VW Jetta

toppfart: 540.9

0-100: 1.099

0-200: 2.873

kvartmila: 6.395

kvartmila: 433.0

mila: 14.611

fartmila: 540.9

 

Bmw M3 E30

toppfart: 540.9

0-100: 1.120

0-200: 2.459

kvartmila: 6.000

kvartmila: 415.4

mila: 14.465

fartmila: 540.6

 

begge med 4210hk V12 DIESEL!(Org i spillet)og 405-20-R21

 

håper dere har noe å konkurere med snart:p

1992 325, nuff said

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde du giddi å forklart hvor man skal legge inn de nedlastede filene .. fant en guide inne på gom men filefront (der man laster ned guiden) funka ikke? :O

 

når du laster ned rarfila til Eks. ford sierra

 

pakk ut filen til en mappe

 

så tar du fordsierra_data å fordsierra.rpk (en mappe og en RPK fil) å leger in på spillet

 

D:\Street Legal Racing - Redline\cars\racers

 

du gjør nesten det samme med motorer

 

D:\Street Legal Racing - Redline\parts\engines

 

husk å se om spillet fortsat funker etter hver bil\motor du leger in;)

1992 325, nuff said

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Skaffa meg spillet jeg å. Men jeg greier ingenting :P . Kan noen hjelpe meg med å komme igang?. Hvordan bytter jeg motor osv?.

 

Du tar rett og slett å trykker på selve motorblokka etter å ha trykket på skiftenøkkelen. Da tar du ut hele motoren med alt som sitter på den..

 

Så kjøper du bare en ny motor som passer, trykker på den, og vips så har du plug and play byttet en motor.

 

Hvis du derimot skal bygge en motor selv, så tar det laang tid før du finner ut hva du har glemt å ta med :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tar rett og slett å trykker på selve motorblokka etter å ha trykket på skiftenøkkelen. Da tar du ut hele motoren med alt som sitter på den..

 

Så kjøper du bare en ny motor som passer, trykker på den, og vips så har du plug and play byttet en motor.

 

Hvis du derimot skal bygge en motor selv, så tar det laang tid før du finner ut hva du har glemt å ta med :p

 

Men hvor finner jeg motor?. det er ingen i den katalogen uansett hvilken bil jeg kjøper

87` Volvo 740

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår