Gå til innhold

Griseprat-tråden!

Ranger emnet


Villstyring

Anbefalte innlegg

  • Svar 882
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 4 months later...

Haha, det er top secret! Spørs om jeg hadde vært hegenyter lenge om hun hadde lest i denne tråden da gitt :D

 

Satser på at noen frisinnede lettere alkoholiserte ungkars/kvinneslivsnytere har noen saftige historier de brenner etter å fortelle i denne tråden! :)

-81 Lada 1300S En rullende livsstil

-07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car

<<=== Stripa, verdens kuleste kattepus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, det er top secret! Spørs om jeg hadde vært hegenyter lenge om hun hadde lest i denne tråden da gitt :D

 

Satser på at noen frisinnede lettere alkoholiserte ungkars/kvinneslivsnytere har noen saftige historier de brenner etter å fortelle i denne tråden! :)

 

Jeg hadde ikke blitt forbanna om typen min hadde lagt ut om sexlivet vårt på nett.. jeg ville blitt smigra.. med mindre det var drittslenging om meg, seff.. :p

 

Akkurat nå har jeg vel egentlig ingen interessante historier å komme med.. Hmmm.. Kult å bli tatt skikkelig mens man ligger i hjørnet av senga når det første partner'n sier etterpå er: ''Now that's how you put the eight-ball in the corner-pocket...'' :D

~Wild Racing~

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Herregud så jævla konservative folk skulle være da.

Å nei, vi kan ikke ha hytte på en grisefin plass fordi adressen høres rar ut.

Blæ på folk som protesterer på alt. Får lyst til å ta en kjapp en med dama i oppkjørselen deres bare på trass :P

 

Leste også noe her om å få en finger i toern av ei jente mens man blir sugd, og at da var man vist homo. HA! Det må jo være det mest usaklige jeg har lest i dag.

Jeg har ikke prøvd det selv, og har ikke noen stor trang til det, men faktum er at menn har et g-punkt som er lettest tilgjengelig via endestussen (sånn bortsett fra det opplagte mer aksepterte "g-punket" da) og man er da faen ikke noe mer homo om man får en finger i hekken av ei jente enn det ei jente er lesbisk fordi ho blir slikka av en gutt.

Sånn er det med den saken, og den som sier noe annet juger eller vet ikke bedre.... Fred ut:doh

94 BMW E36 316i compact

94 Opel Astra 1.6si sedan (Død)

8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Kjedet meg en dag å gikk inn på Klara-klok.no...

Der fant jeg ett veldig smart spørsmål! hehe :P

 

Skjer det noe spesielt om man fingrer hele tiden?

 

ehhhhm jaddda! du får mange millioner inn på konto! :D

1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt

''The one who shall be last...

Will be sideways and smiling!'' :D

 

monstergarasj på Instagram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår