Gå til innhold

La oss snakke om stuk/stance

Ranger emnet


eiriksmil

Anbefalte innlegg

Rune, jeg trodde jeg hadde lite å gjøre om dagen jeg :D

 

Det med veistandard er noe stort sett alle klager over, uansett hvor man bor.

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tyskerne har da stuk dem

Store hjul og skamsenk.

Mer senk i fronten vel og merke.

 

Ikke bra stuk= BMW`n min.

Original bil, med 18" hjul.

Ser ut som noe dårlig photoshop-greier.

Hakke giddi å senka`n enda, og gidder kanskje aldrig å gjøre det heller.

Skal selge`n uansett.

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På forumet her bør man tenke gjennom hva alle de andre forumbrukerne vil at man skal gjøre eller skrive om før man poster :puke:

 

Nå er denne seksjonen av forumet vel nesten å regne som en bilrelatert-offtopic-seksjon, og dermed burde det være litt takhøyde her også.

Hvis stuk, stance, hjul og senking er noe av det Eirik finner mest interessant, så la han post om det da. Syns ikke du det er like interessant så er det jo bare å hoppe over tråden, istedet for å fylle tråden med surking og grining.

 

Jeg syns det kryr av fjompenisser og dingbangs her, med tilsynelatende begrensede evner både i ene og andre retning uten at jeg føler at jeg må spy eder og galle utover alle trådene deres som ikke omhandler eller inneholder akkurat det jeg finner interessant akkurat da.

Dette er da vel like interessant og relevant på forumet som tråder med høytsvevende motorteori og fantastiske trimmeprosjekter, bilspill, fottosjopp, superbiler, fjortisjenter, wunderbaum, snus, promp og fandens oldemor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mere fan av, ja hva skal en kalle det, 1" for breie felger med litt svulstige dekk sider og forholdsvis praktisk senk..

 

siden jeg er lat kan dere trykke på linken

http://www.tremek.com/forum/car-pictures/40819-suprisingly-good-looking-evo-x.html

 

forøvrig et pent eksemplar av evo X

 

Den synest jeg var perfekt!

Liker ikke helt idéen om å stappe størst mulig felger inn i skjermene, uansett om det ser bra ut. Er en del som gjør det. Er det en ekstra penisforlenger det? Å kunne skryte av at "jeg har 20" på Justyen min" (urealistisk ja, men dere skjønner)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er denne seksjonen av forumet vel nesten å regne som en bilrelatert-offtopic-seksjon, og dermed burde det være litt takhøyde her også.

Hvis stuk, stance, hjul og senking er noe av det Eirik finner mest interessant, så la han post om det da. Syns ikke du det er like interessant så er det jo bare å hoppe over tråden, istedet for å fylle tråden med surking og grining.

 

ja. Hold tråden relatert heretter.

innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro

host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt poeng Eirik..

Ser utrolig mange eksempler der bilen er pen, felgene er pene, men de passer rett og slett ikke sammen.

 

For å dele mitt synspunkt..

FEIL!:

13494.jpg

 

 

 

Ingenting spesielt med felgene egentlig, de skriker ikke "se på meg".. Men de er tidsriktige og de gir bilen en helhet:

1184.jpg

 

 

Nå er jeg litt spent på om Eirik er enig :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår