Gå til innhold

Spottings i Oslo

Ranger emnet


|plumbo

Anbefalte innlegg

  • Svar 230
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Så nye E-klasse i området rundt Oslo Konserthus. Kjørte non-stop forbi meg, så fikk ikke tatt noe bilde...

Skademeldinger:

-Jeg fullførte svingen etter at veien hadde rettet seg ut

-Jeg sjønte at ulykken kunne unngås, og svingte til høyre for å forhindre dette

-Hva som skjedde videre er vanskelig å si, da elgen lå over frontruta og sperret utsikten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Tinius er vel et like stort irritasjonsmomemt som Titinius ! Snakker om utrivelig fyr - blæææh ! Det går an å oppføre seg som folk selv om man har ræva full av penger syntes jeg.....

 

Man bør kansje ikke snakke stygt om de som har gått bort når jeg tenker meg om, så beklager og R.I.P. ! Men du var til tider en fryktelig irriterende mann - men det tror jeg du var klar over, he-he !

 

See ya later !

Endret av Fredster

07-mod Megane CC 1.6, 115 HK

X- 01-mod 206 CC, 1.6-16V, 109 hk.

X- 95-mod 306 cab. 2.0, 125 HK (Jeg vil alltid savne deg, min kjære !).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 months later...
  • 1 month later...
Så en burgunderrød 200SX nordover ved Kalbakken i dag. DL 44350 registrert - turte ikke gi på helt nei :D

 

he he var ikke meg men kjører rundt der jeg å.

men har rød s14 men pa regga.

hender jeg kjører litt for pent jeg å, men blitt alikevell litt mye grise kjøring i det siste.

1995 modell Insane 200SX S14

Har Fått en liten front skade

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

hadde aldri trudd jeg ville se en, men i dag gjorde jeg det. på en besinstasjon ved grorud senteret sto det en gb registrert

Brabus Rocket. med en voksen engelsk herre mann inni. så ut som at han hadde penger. var ikke klysete, men veldig ordentlig.

hyggelig kar. må si det var ikke så værst bil nei.

1995 modell Insane 200SX S14

Har Fått en liten front skade

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jupp, tøff som vanlig brabus også, men rocketen er i en klasse for seg selv;)

 

 

når man leser tallene til rakketen så skal den få lov til å hete det. for det er ikke mange fem setere som går så fort.

som er så stor.

men formen på bilen tror jeg har mye å si. fordi det er ikke mye luft motstand der. til den digre bilen å være.

1995 modell Insane 200SX S14

Har Fått en liten front skade

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
så en Ford F-650 på majorstuen. synd den var nedsnødd.. men skjønner hvorfor den nesten veier 12tonn.. stor som faen..

 

6a00e398b8478c00030123ddfa479a860d-pi

 

ja den hadde fint rygga rett ut derfra den.

 

jeg rygga 200'en min her om dagen jeg har bare trekk på bakhjulene den der har kansje firehjulstrekk vell

men fet bil i alle fall skulle likt å eie noe slikt

1995 modell Insane 200SX S14

Har Fått en liten front skade

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår