Gå til innhold

Kosekroken (Offtopic tråden for Volvo)

Ranger emnet


turbotassen

Anbefalte innlegg

  • Svar 555
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har planer om 6 stykker på vinterbilen, i en halvsirkel. Spørs om jeg har stor nok dynamo! Gikk en 142 i bergen for noen år siden med 5 stykker vet jeg :D

 

Er det noen som vet av en blå senket 245, med compomotive felger i Fana? Ser den hver eneste dag på vei hjem fra jobb, nice bil :D

2002 Ford Mondeo TDCI

1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg -

 

Internett er for hardbarka rødtopper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har planer om 6 stykker på vinterbilen, i en halvsirkel. Spørs om jeg har stor nok dynamo! Gikk en 142 i bergen for noen år siden med 5 stykker vet jeg :D

 

Er det noen som vet av en blå senket 245, med compomotive felger i Fana? Ser den hver eneste dag på vei hjem fra jobb, nice bil :D

 

må jo ha fleir? ski bøyle på take med 4x flate lykter på.. :) med park lys seff.. :)

1987" Volvo 740 turbo

1995" Chevrolet Silverado 2500 6,5l turbo

Bil tråden....

Mob: 93262854..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En bil her gikk med 3stk tusenmetere på taket, samt 4stk fremfor grillen og 2 bak.

Den lyste godt den, men ble vel stoppet første uken mener jeg å huske :)

 

Turbodassen : Ta bilde av den da. Kjenner en med en blå 245, men aner ikke på felgene. Er det fin høyde på den, litt mørk blå?

 

 

Får ikke tatt bilde av den skjønner du, er vanskelig å sitte parat med mobilen når jeg står i min daglige 2 timers kø fra kokstad til sotra. Blir godt å flytte til os :P

 

Det er en 83-85 vogn mener jeg, med snute og uten lister nede på dørene.. Svarte lister rundt hele bilen, litt mørk blå og compomotive felger.. Pleier å møte den rundt straume bro, så han bor vel gjerne på sandsli? eller noe i den dur

2002 Ford Mondeo TDCI

1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg -

 

Internett er for hardbarka rødtopper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo mer jo bedre. Må vel gjerne ha 2x dynamoer da... hmm.. kansje jeg må ha flere batterier også... nei, holder med seks :P kjører ikke lastebil, bare traktor..

 

neida, 100amp med 15v regulator.. :) lys rèle finn du på pajero, gløderèle.... ;) tåle og bli brukt.. :)

1987" Volvo 740 turbo

1995" Chevrolet Silverado 2500 6,5l turbo

Bil tråden....

Mob: 93262854..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår