Gå til innhold

Bakkeløp i skien 19/10

Ranger emnet


Xr2iboy

Anbefalte innlegg

Kna Telemark og Naf Motorsport arrangerer bakkeløp på rødmyr i skien.

 

Søndag 19/10 kl:12.30 - 18.00

 

ca 53 biler til start...

 

Litt anderledes løype en tidligere..

 

2 fete wrc biler og en haug med andre fra den harde kjernen i bakkeløpsporten i norge.

 

Pris : 100.- under 14år gratis

 

Salg av varme pølser,kaffe,kakao og brus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig at det bestandig er noen som MÅ klage..

 

på det lengste måtte vi vente i 35 min, men det er jo ikke rart når en deltager sprenger blokka oppover i bakken og søler 100m med kjøleveske samt 30 meter olje.. det tar TID og sanere opp dette .. som du da sikkert så var det uansett GRISE glatt i svingen der... som igjen lagde mye morsom kjøring..

 

som en av arrangørene syns jeg det gikk fint, morro å se gutta gir gass oppover..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Jeg er nok ikke første som klager.

Samtlige jeg har snakka med, har klaget over lang ventetid mellom heat, lang ventetid når det skjer en skade og en passelig useriøs speaker..

Som prater mer om Fjallestad som var flink til å sope, og Terje som var god til å flytte rundballer..

- Mazda 323F '96 JDM

- Mercedes 250CE '71

- Zuki trailbil '86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg var strålende fornøyd med dagen og hadde ingen problemer med ventingen.. skjer alltid noe som gjør at det blir opphold men da er det bare og ty til termosen med kaffe og sekken med mat i.

 

eneste minuset jeg syntes var at det ikke var noe høytaler eller noe form for kommunikasjon for de som satt i svingen ved mål. folk hadde hatt bedre forståelse for venting da de hadde fått forklart om hva som evt har skjedd.

 

http://www.bilforumet.no/mediaforum/210169-bilder-ifra-bakkel-pet-i-skien-19-oktober-2008-a.html#post2332836 <-- her er det noen artige bilder fra målsvingen. har flere så kan legge ut om evt andre som kjørte har lyst på bilder av bilen demmes. har nok ikke av alle men har av noen.

BMW E46 2003

VW Golf MK 3 Cab. Solg

Volvo S40 - Solgt

Prosjekt VW Golf Mk1 1,5 C Prosjekt tråd fra VW Golf Mk1 Owners Club.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mikky !!

Jeg foreslår at du holder deg hjemme hvis du ikke syns det er noe gøy..

 

Faudo !!

Lyd opp i målsvingen hadde vært gull og ha men vi snakker MANGE meter med kabel i tilfelle og det blir vanskelig..

 

Godt å høre noen som vet at på billøp kan det bli venting

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mikky !!

Jeg foreslår at du holder deg hjemme hvis du ikke syns det er noe gøy..

 

Faudo !!

Lyd opp i målsvingen hadde vært gull og ha men vi snakker MANGE meter med kabel i tilfelle og det blir vanskelig..

 

Godt å høre noen som vet at på billøp kan det bli venting

Hehe, jeg kosa meg jeg.

gamle 240er i fullt firsprang oppover bakken og rundt krappsvingen er alltid morro å høre på :drive2

Spesielt den gamle PVen :)

- Mazda 323F '96 JDM

- Mercedes 250CE '71

- Zuki trailbil '86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns det var knall jeg :D eneste jeg har og klage på er den jævla tempraturen det var på slutten men det får jo ikke arangørene gjort noe med hvis ikke de har jævli gode kontakter :P

 

fortsett sånn så blir folket fornøyd :D

den som har flest leketøy når de dauer har vinni :D

 

japan lager ikke biler, de lager problemer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja...arrangemanget i seg selv var bra det..Jeg satt meg ned rett ovenfor "god svingen" der det ble bra glatt etterhvert..MEN!! Han speaker'n...makan finnes ikke.!Og det er ikke av den positive art.

Nothing evolves without the Evolution.

2000 EVO VI T.M.E

x 2000BMW 330CI

X 1999 Forhøster STI

X 1998 EVO V RS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår