Gå til innhold

Fiat Stilo'02 - problemer med feilmeldinger i display


iddefjorden

Anbefalte innlegg

Jeg får opp 2 feilmeldinger som ikke er feil i displayet.

 

1-Den viser at det er feil med Airbag, men etter sjekk av verksted så finner de ikke noe feil med airbag-systemet.

 

2-Det hender når jeg svinger eller starter opp bilen, så viser den at det er lavt oljetrykk. Feilmeldingen er der knapt 1 sekund og forsvinner igjen. Verksted finner ikke noe feil med oljen eller noe tilsvarende for at dette skulle oppstå.

 

Er det noen som har vært borte i dette før?

Kan det være datasystemet/elektronikk som det er noe feil med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Hvilket verksted bruker du? Når det gjelder Stilo er det noen kjente feil som er opprettet gratis kampanjer på som alle Fiat forhandlere order gratis for deg hvis du tar kontakt=

 

En av disse er feil vedrørende airbag lys. Dette skal være noen airbag kontakter under forsetene som de bytter.

 

En annen kampanje er fjærbein begge sider framme hvor noe må utbedres, og mener det var noe i bakstillingen også.

 

Jeg har ikke full oversikt, men en annen feil skal være noen varsellamper som lyser når de ikke skal - mulig oljelampen din passer inn under dette. Så ta kontakt med forhandler og få utbedret det som de har kampanje på. :)

VW IV R32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 years later...
Hei!

 

Hvilket verksted bruker du? Når det gjelder Stilo er det noen kjente feil som er opprettet gratis kampanjer på som alle Fiat forhandlere order gratis for deg hvis du tar kontakt=

 

En av disse er feil vedrørende airbag lys. Dette skal være noen airbag kontakter under forsetene som de bytter.

 

En annen kampanje er fjærbein begge sider framme hvor noe må utbedres, og mener det var noe i bakstillingen også.

 

Jeg har ikke full oversikt, men en annen feil skal være noen varsellamper som lyser når de ikke skal - mulig oljelampen din passer inn under dette. Så ta kontakt med forhandler og få utbedret det som de har kampanje på. :)

 

er det noen som vet om denne kampanjen gjelder ennå?

Endret av calle89
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Kampanjene gjelder for alltid dem, de vil jo alltid være der, men om forhandlern dekker de, er noe usikkert. Jeg har selv aldri hørt om dem, og jeg skrur hos hovedimportøren til fiat, men jeg kan selvfølgelig sjekke opp om det eksisterer noen, skulle da hatt chassisnr og type motor du har. Men at Airbag lampe som lyser er jo ikkenoe nytt. Da er det garantert en feilmedling. Vanlige feil på disse bilene er fører airbag defekt.

Bilforumet.no
Moderator: Suzuki - Fiat - Alfa Romeo - Isuzu

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår