Gå til innhold

Min `98 Integra Type-R er på vei!


ibanez

Anbefalte innlegg

Da har jeg endelig bil på vei!

 

`98 Honda Integra Type-R Metallic svart!

Rullet i overkant av 116.000 km og alt så veldig bra ut!

Annonse: http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=lngopbh13zyf

 

Forhandleren jeg kontaktet hadde en kjentmann der nede som så på bilen for meg idag, og tilbakemeldingene var veldig gode, så jeg slo til!

Alt så bra ut, bortsett fra 3 stk småbulker, som blir rettet ut på et verksted før bilen kommer opp hit. Den blir sendt med trailer neste fredag, og regnes med å være ankommet på mandag. Ventetiden blir med andre ord alt for lang, selvfølgelig.. ;)

 

Planer foreløpig:

-Tone rutene helt fram. Liker jeg det ikke fjerner jeg dem, og liker jeg det kjører jeg sånn til jeg blir stoppa.

-Kanskje skifte ut R-merkene foran og bak, men jeg skal se om jeg virkelig hater dem når jeg får bilen.. Gjør jeg ikke det, kanskje de får stå.

-Hvite felger, ikke funnet noen enda. Lakke de gamle sommerfelgene hvite og bruke de som banefelger

-Skifte eksos, fordi det nå er satt på ei DTM Nippon potte.. Lurer litt på hva jeg skal ha enda..

 

Ellers har jeg ikke lagt så mye planer.. Hvis noen har tips\kommentarer så fyr løs!

 

Uansett, bilder sier mer enn tusen ord, så her følger bilder fra annonsen! Med det ønsker jeg meg selv velkommen inn i ITR-miljøet :)

 

0136451768001.jpg

 

0136451768002.jpg

 

0136451768003.jpg

 

0136451768005.jpg

 

0136451768009.jpg

 

Et bilde av potta. Tviler litt på at dette ser noe særlig bra ut, så det blir nok bytta. Har ikke funnet noe enda, men hvis noen har tips, kom gjerne med dem! (Blir å bytte hele)

0136451768010.jpg

 

Edit: Skifta url på bildene.

mvh

Daniel Nilsen \ Danieln

Lenke til kommentar
Del på andre sider

R-emblemene i front og bak blir bytta ut med Honda ja. Tenkte at jeg skulle prøve å tone helt fram, og se hvordan det blir. Liker jeg det ikke tar jeg det bare av. Liker jeg det, så kjører jeg slik til jeg blir stoppa ;)

 

Hvite felger har jeg lyst på! Og kanskje gi de sommerfelgene som står på nå et strøk med hvitt, og bruke de som banefelger?

mvh

Daniel Nilsen \ Danieln

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Question:

Hvilken olje fyller dere på Integraene deres? Leser litt rundt, og

10w-40 semisyntetisk er visst anbefalt for 98-01 Integraene, sammen med 5w-40 fullsyntetisk, som visstnok skal gi bedre beskyttelse mot kaldstart. Er litt usikker på hvor mye jeg kommer til å bruke bilen på vinteren enda.. Kan hende jeg kjøper meg en lat vinterbil og parkerer i vinter.. Men nok om det. Olje!

mvh

Daniel Nilsen \ Danieln

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår