Gå til innhold

Bilder av lupoene på forumet her...

Ranger emnet


Singh_Supreme

Anbefalte innlegg

  • 2 months later...
  • 4 months later...

Sorry altså, ikke for å fornærme noen her .. Men hva er det dere gjør med bilene deres?? Lupo som er verdens søteste bil, så bare henger dere på masse grill stylingdrit og ødelegger lupoen.. Akkurat som har skjedd med Golfen, folk har ruinert den og gjort den harry, og nå skjer det med lupo og.. Stakkars liten.

Peugeot 206 1.6 <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry altså, ikke for å fornærme noen her .. Men hva er det dere gjør med bilene deres?? Lupo som er verdens søteste bil, så bare henger dere på masse grill stylingdrit og ødelegger lupoen.. Akkurat som har skjedd med Golfen, folk har ruinert den og gjort den harry, og nå skjer det med lupo og.. Stakkars liten.

 

ingen av disse er stylet på annet vis en senket, nye felger, cleanet fangere og sotet baklamper.

 

klarer du ikke å se hva som er gjort så klapp igjen.

originale biler er for mennesker som ikke tørr å være annerledes.:klovn:

jenvey throttlebodies 40mm selges!

adaptere for g60bremser til golf mk1 selges!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 months later...

Var en sort Lupo GTI som passerte meg oppå sinsenkrysset i uka som var. Så ut som den gikk greit der den slang seg ut og inn av trafikken. Noen på forumet her som eier den eller?

 

Vet foresten ikke om det var GTI men det sto det på bakluka og den flyttet seg greit.

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan ikke noe for det men kan ikke tenke meg noe styggere og mer ubrukelig liten bil enn dette.. hadde man fått de med 1,8t så hadde jeg vert med... men dette er jo kjedelig

 

Må huske på at dette er akuratt som du skriver en liten bil da. Dette er VW svar på en kone/by bil. Denne stiller i samme klasse som IQ, Think, Smart, etc etc. Denne skal ikke ha stor motor og gå fælt. Dette er bilen morra de bruker tur retur butikken for å handle middag.

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår