Gå til innhold

Økern´s Corrado

Ranger emnet


Oekern

Anbefalte innlegg

Ja. har da (for lenge siden) fått konstatert at det er termostaten som er dement..

 

Har og fått meg ny cd spiller og nye tåkelys og blinklys.Har halogenpærer i fullt og nær lys samt i tåkelysene..

 

Bilder:

 

DSC_0104.JPG

DSC_0105.JPG

DSC_0109.JPG

DSC00781.JPG

VW Corrado G60 - Langtids prosjekt

Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet

I´m BANKRUPT - A G60 owner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • Svar 102
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hørtes dyrt ut da, men det er ikke så vanskelig å gjøre selv

 

En Bentley manual er en god investering

 

Pakningen koster et par hundrelapper, det samme med boltene til toppen. Så kommer olje, filter og frostvæske. Ikke umulig at pakningen har gått, om vifta de ikke har fungert...

 

Har du tatt av kontakten til føleren og satt ledning mellom de to polene inne i kontakten på ledningen. Startet ikke vifta da, er det enten ledningsnettet til vifta, eller vifta selv som er defekt.

 

Har du sjekket ledningsnettet ditt fra hjernen og ut til kontaktene?

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjørt start kontakt på iso´n inn til følern og da starter vifta som bare det.

Har ikke sjekket ledningsnettet fra hjernen og ut. Den står på værste nå så det er de som gjør saken.. (Har vel ikke så mye valg da jeg IKKE er anlakt til og skru. litt trist når man har Corrado men...)

VW Corrado G60 - Langtids prosjekt

Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet

I´m BANKRUPT - A G60 owner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta deg en titt på denne linken, kanskje du klarer å fikse viften din.

 

http://www.corrado-club.ca/forum/viewtopic.php?t=4857

 

Din far har vel og blitt tipset om å sette på bryter ;)

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja der stod det mye tips. Nå står den jo på værste og de skulle se på den. Regner med at de får det til.

 

Hmmmm. Han nevnte aldri noe om bryter til meg værtfall. Kan høre med han ;)

Eneste han nevnte var at han kjente faren din ;)

VW Corrado G60 - Langtids prosjekt

Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet

I´m BANKRUPT - A G60 owner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...

Sa er situasjonen slik: Bilen vil bli satt bort i vinter og skilter blir levert inn. Skal spare meg opp penger i løpet av vinter, vår og sommer. Når jeg har nok penger så får jeg se om det blir ny motor eller en omfattende overhaling.

Så da får jeg kjøpe meg en bil som starter og går vær dag uansett i mens.. Får gjøre det når jeg får lønning fra sommerjobben jeg hadde i år..

VW Corrado G60 - Langtids prosjekt

Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet

I´m BANKRUPT - A G60 owner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir lenge til jeg får gjort noe med bilen (p.g.a penger) men det er aldri for tidlig med reeshearch (eller hvordan det staves)

Hva tror dere er best av 1. Overhale den nåværende motor, eller 2. Kjøpe brukt motor og overhale denne ?

Når jeg først skal gjøra noe så "omfattende" så har jeg lyst til og gjøra noe ut av dette. Stæshe opp motorrom med noen fine deler og muligens litt småtrim, men dette avhenger av hvor lenge jeg gidder og spare/hvor mye det vil koste..

 

Selv føler jeg at det er greit og ta utgangspunkt i motoren jeg allerede har. Hva tror dere ?

 

Om bilen ender opp på verksted (som jeg tror den vil) hvem steder tar på seg bygging og overhaling av motorer ? Og om jeg vil stæshe opp motorromet med uorg. deler, må jeg da kjøpe dette via verkstedet, eller kan jeg hamstre deler selv og la dem sette det på ?

VW Corrado G60 - Langtids prosjekt

Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet

I´m BANKRUPT - A G60 owner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår