Gå til innhold

Vanskelig og selge Us biler om dagen.

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Caliber se 140 tdi m pdf og seks trinns man. ca. 265000.- til forhandler der du bor.

Golfen koster med samme motor 301000.- er lik 36 000.-

 

Men putter man i like mye utstyr i Golfen som det er i SXT utgaven av Caliber blir prisen:

Din konfigurasjon:

Golf

Comfortline

140 hk dpf 4d comfol 291 080

Sort 1 550

Anthrazit

17'alu zandvoort 9 800

Forhøyet understell forst.fjæring 3 900

Soltak elektrisk 7 650

Multif.ratt lær stor kjørecomputer 4 550

Rns 510 navigasjon mp3 10 ht. 18 500

Tilkob.av usb, mp3 og ipod media-in 1 600

Tyverialarm med innv.sensor 3 550

Ipod forbered.i arml/hansker.vw-ind 2 100

Nedfellbar passasjerseterygg foran 1 050

Sidekol.puter bak 2 600

Cd veksler 6 plater 3 850

Dekktrykkontroll indirekte måler 500

Tåkelys foran 2 250

Pris: 354 530

Vi tar forbehold om feil, og at det kan forekomme kombinasjoner i "Bygg din egen bil" som ikke kan leveres.

Årsavgift kommer i tillegg.

GRAB LIFE BY THE HORNS! Drive a Dodge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 66
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jaja... Hvis man frivillig betaler 1000 kr. for det, når man får det i orginal fra Mopar i Usa rett i postkassa for under 350 kr. ink. frakt.

 

men tenk på den vanlige mann i gata som ikke handler på feks ebay.

 

Heller Lada enn nyere Mopar osv.. kvalitet stiller høyere enn kvantitet.

jenvey throttlebodies 40mm selges!

adaptere for g60bremser til golf mk1 selges!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men når 16 verksted ansatte nekter å skru på slike biler, er det positivt eller negativt med tanke på at bilen er så "bra"?

 

er det positivt at man kan stjele den bilen ved bruk av en kjøkkensaks og litt vett i skallen?

visste du at man ikke trenger å knekke rattlåsen på de bilene, men isteden dra ut en wire? er det positivt? eller at man ikke trenger å bryte opp tenningslåsen for å starte dsse bilene selv med startsperre chip i nøkkelen?

og attpå til så klarer ikke importøren å skaffe vanlige deler til bilen...

 

nei takke meg til TYSK kvalitet..

jenvey throttlebodies 40mm selges!

adaptere for g60bremser til golf mk1 selges!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men når 16 verksted ansatte nekter å skru på slike biler, er det positivt eller negativt med tanke på at bilen er så "bra"?

 

er det positivt at man kan stjele den bilen ved bruk av en kjøkkensaks og litt vett i skallen?

visste du at man ikke trenger å knekke rattlåsen på de bilene, men isteden dra ut en wire? er det positivt? eller at man ikke trenger å bryte opp tenningslåsen for å starte dsse bilene selv med startsperre chip i nøkkelen?

og attpå til så klarer ikke importøren å skaffe vanlige deler til bilen...

 

nei takke meg til TYSK kvalitet..

 

 

 

Merkelige påstander du kommer med her gitt. Særlig ettersom jeg har jobber på ett Chrysler/Dodge/Jeep verksted selv. Bullshitt kalles det.

GRAB LIFE BY THE HORNS! Drive a Dodge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal ikke jeg si noe dritt om US biler. Men når daewoo (Hvordan det nå staves) må endre navn til chevrolet for å få det til å selge. Dette er biler som føles billige ut og som virker halvferige. Når plastikken fra tupewear produktene har bedre kvalitet er det noe galt.

Min samboer hadde en neon en gang, bilen så bra ut, men kvaliteten var det noe værre med. Etter å hatt den på verksted fikk hun vite at det var en god del ting som måtte byttes. Dette ble meget dyrt (snakker om 5 sifret beløp). Dette skulle tas etter sommerfeiren. Hun kjørte ned til Roskilde, og tok fly tilbake. Til hennes fordel ble bilen stjålet. Det var første og siste gang henne skulle ha en US car.

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har ikke jeg noen erfaring med Caliber, bortsett fra at jeg har prøvekjørt den 1 gang, men fattern har hatt Chrysler i 13år nå. Han kjøpte en Chrysler Stratus V6 2,5 LX når den var ny i 1995. Ingen problemer med den. Byttet den inn i en Chrysler 300M når den kom i 1999 og han har den fortsatt.

På denne har AC anlegget køddet mye, samt elvinduene og setevarmen. Bortsett fra dette har det ikke vært noe feil.

Men er høye delepriser til denne bilen.

 

Jeg pleier å handle deler for han på Årnes amerikanske bildeler for disse er en del billigere enn Chrysler. Men han skal bytte baklykter nå fordi han har sprekt den ene. Da bytter han likegodt til den nye typen (klarglass). Disse koster over 3000kr pr.stykk i Norge! Chrysler er vistnok de eneste som har lov til å selge lykter i Norge. Tåpelig opplegg. Jeg bestillte dermed fra USA og de er på vei nå, til under 2000 kroner for begge lyktene inkl frakt og moms. Så det er mye å spare på å bestille fra USA.

1998 Opel Omega 2,5 V6

1988 Volvo 740-Solgt

1987 Volkswagen Golf-Solgt

 

Fartsgrenser er veiledende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal ikke jeg si noe dritt om US biler. Men når daewoo (Hvordan det nå staves) må endre navn til chevrolet for å få det til å selge. Dette er biler som føles billige ut og som virker halvferige. Når plastikken fra tupewear produktene har bedre kvalitet er det noe galt.

Min samboer hadde en neon en gang, bilen så bra ut, men kvaliteten var det noe værre med. Etter å hatt den på verksted fikk hun vite at det var en god del ting som måtte byttes. Dette ble meget dyrt (snakker om 5 sifret beløp). Dette skulle tas etter sommerfeiren. Hun kjørte ned til Roskilde, og tok fly tilbake. Til hennes fordel ble bilen stjålet. Det var første og siste gang henne skulle ha en US car.

 

 

Daewoo har ingen ting med Chevrolet og gjøre bortsett fra at det er GM konsernet som eier det. Og måtte bytte navn til Chevrolet for og få opp salget av Daewoo i Europa noe som har fungert.

Når det gjelder den Neonen du snakker om så veit jeg hvem som eide den før henne, og må si at den hadde gått over 240 000km. ved kjøp, og at den var rimelig "innkjørt" for og si det pent.

GRAB LIFE BY THE HORNS! Drive a Dodge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har ikke jeg noen erfaring med Caliber, bortsett fra at jeg har prøvekjørt den 1 gang, men fattern har hatt Chrysler i 13år nå. Han kjøpte en Chrysler Stratus V6 2,5 LX når den var ny i 1995. Ingen problemer med den. Byttet den inn i en Chrysler 300M når den kom i 1999 og han har den fortsatt.

På denne har AC anlegget køddet mye, samt elvinduene og setevarmen. Bortsett fra dette har det ikke vært noe feil.

Men er høye delepriser til denne bilen.

 

Jeg pleier å handle deler for han på Årnes amerikanske bildeler for disse er en del billigere enn Chrysler. Men han skal bytte baklykter nå fordi han har sprekt den ene. Da bytter han likegodt til den nye typen (klarglass). Disse koster over 3000kr pr.stykk i Norge! Chrysler er vistnok de eneste som har lov til å selge lykter i Norge. Tåpelig opplegg. Jeg bestillte dermed fra USA og de er på vei nå, til under 2000 kroner for begge lyktene inkl frakt og moms. Så det er mye å spare på å bestille fra USA.

 

Dette stemmer.... For og si det pent lønner det seg og sette så "gammle" biler inn på ett IKKE merkeverksted og bestille deler selv fra feks. AArnes eller US Autoparts eller Phoenix Us cars.

GRAB LIFE BY THE HORNS! Drive a Dodge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daewoo har ingen ting med Chevrolet og gjøre bortsett fra at det er GM konsernet som eier det. Og måtte bytte navn til Chevrolet for og få opp salget av Daewoo i Europa noe som har fungert.

Når det gjelder den Neonen du snakker om så veit jeg hvem som eide den før henne, og må si at den hadde gått over 240 000km. ved kjøp, og at den var rimelig "innkjørt" for og si det pent.

For og være ærlig så var den bilen så teknisk sliten etter og ha gått som ungdomsbil i fem år at hun faktisk kan være glad den ble stjålet ja. Men tror det er ett litt feil argument for og ikke eie en Us bil seinere for at hun kjøpte den bilen.

GRAB LIFE BY THE HORNS! Drive a Dodge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår