Gå til innhold

Volvo 164 B30

Ranger emnet


volvo164_1971

Anbefalte innlegg

  • 1 month later...

Har prøvd det. å de kunne ikke skaffe det,

fikk bare beskje om at de var vanskelige å få tak i,

de som er til B20/B18 passer ikke på B30`en

har klart å spore opp at det var Misab i Sverge som lagde

de i sin tid... men det var 15 år siden du hadde slutta å produsere..... og det ble vel ikke lagd mange av de heller.... desverre.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd det. å de kunne ikke skaffe det,

fikk bare beskje om at de var vanskelige å få tak i,

de som er til B20/B18 passer ikke på B30`en

har klart å spore opp at det var Misab i Sverge som lagde

de i sin tid... men det var 15 år siden du hadde slutta å produsere..... og det ble vel ikke lagd mange av de heller.... desverre.....

 

Ja var klar over det der. Men dei he det meste andre.

 

Du må berre vere på vakt påå blocket og ebay for å sjå. Veit att der e nåken hollendera so skolle bynde å produsere slike innsug. Ganske lenge sia ej hørte me dei so kunna sett på sida deira om dei he fått laga. SKal få sjekka d i morga. Må berre finne fram sida..blir vell et helvete berre de:P

Volvo 164 e bilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det orginalt med 3 enkle da? er bildet av det med

 

på b30ane som var marinerisert var nokre, vist ikkje alle? med 3 enkle forgassara orginalt:) trur du fekk dei me 145hk, 165hk og 170hk. (alle tre versjonane med forgassara.)

 

når det gjelder innsug til 3 dubble webera e det vel berre å lage seg nokre flensa og sveise seg ihop et innsug.. skalkje være noke hokuspokus det;D

"man blir aldri ferdig utlært, man lærer så lenge man lever, jo meir du veit, jo meir veit du at du ikkje veit..veien blir til mens du går." -min livsfilosofi-

Volvo 164 1969mod. B30TURBO. Volvo 164E 1973mod. B6304F, M90H. Volvo 240 1991mod. B230F.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 years later...

Hei ser du er på jakt etter innsug til 3 doble forgassere til B 30

Jeg har innsug liggende fra Misab, ser du har fått anvist link til KG Volvo trimming, jeg mener att de innsugene de har er en billigere versjon en disse jeg har, uten att det egentlig betyr så mye.

Vurderes solgt pga av vurderer gi opp mitt prosjekt og selge alt pga av ødelagt rygg og knær.

Du kan jo ta kontakt om det fortsatt er av interesse.

MVH Roald Mathisen

Tel: 90523853

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår