Gå til innhold

karoseri. 92-93?

Ranger emnet


bob88

Anbefalte innlegg

hey.. er det noen der ute såm vett om karoseriet på en 92 mod å en 93mod. er like på mx6en? da jeg leter etter deler så finner jeg så lite til 92modellen.. men en hel del masse til 93modellen. en kompis av meg har 93mod å eg har 92mod.. men di er prikken like. untatt at han har airbag da.. er det noen forsjell på di to bilene? MVH. MARTIN SVIHUS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 4 weeks later...
hey.. er det noen der ute såm vett om karoseriet på en 92 mod å en 93mod. er like på mx6en? da jeg leter etter deler så finner jeg så lite til 92modellen.. men en hel del masse til 93modellen. en kompis av meg har 93mod å eg har 92mod.. men di er prikken like. untatt at han har airbag da.. er det noen forsjell på di to bilene? MVH. MARTIN SVIHUS

 

Samme bil , jeg har en -92 samme som -93 og opp bortsett fra senere modeller kom bl.a. med airbag etc

Når jeg handler fra USA må jeg passe på å kjøpe deler til -93 modell. GenII kom først i 93 i USA men i 92 for Europa

Ut over det, motorstyring/tenningsanlegg endret seg noe, fordeler forsvant, husker ikke akkurat årstall, det er det jeg mener å vite om

Clumsy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Stemmer det han sier. 92-97 er kliss like karosserimessig. airbag og A/C kom ikke før i 93, men det er eneste forskjellen av relevans.

'93 Mazda mx-6 2,5 V6 24v blå yodude

'92 Mazda mx-6 2,5 V6 24v sølv (knust i tunnelvegg..)anger2

'02 Yamaha Virago 125 cc (solgt) :cool:

Mods: Carbonrace vinge, Jamex 35mm senkefjærer, Tokico dempere, stabsstag foran/bak, Akimoto airfilter, NGK sparkplug wires, 18x8" Mangels felger, blått neon underdash, lakkert int., Sparco-pedaler

Videre: CM stage III clutch, Alu flywheel, Alu reimhjul, Polyuretan motorfester, lykter. Resten lagt på is gr. Ing. Bat. Skjold... asshole

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår