Gå til innhold

GPS enhet til Kenwood


smurt

Anbefalte innlegg

jeg har nettopp kjøpt meg kenwood ddx-6029 med kna-g520 brukt. da jeg ikke har noe peiling på dette med navi fra før så lurer på et par ting.

 

jeg har oppdatert kna-g520 software men vil det da si at kart er oppdatert da eller må det lastes inn seperat?

i såfall,er det noen som har mulighet til å finne det for meg?etter det jeg forsto så må jeg ha kode til spilleren for å laste ned det men den koden har jeg ikke..:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har nettopp kjøpt meg kenwood ddx-6029 med kna-g520 brukt. da jeg ikke har noe peiling på dette med navi fra før så lurer på et par ting.

 

jeg har oppdatert kna-g520 software men vil det da si at kart er oppdatert da eller må det lastes inn seperat?

i såfall,er det noen som har mulighet til å finne det for meg?etter det jeg forsto så må jeg ha kode til spilleren for å laste ned det men den koden har jeg ikke..:-(

 

Jeg har ikke fått montert min ennå. Du skriver at du har oppdatert softwaren til g520, går ut i fra at det er "firmware" til selve boksen. Kartene burde vel ligge der ennå de. I så fall kontakt vedkommende du har kjøpt den av.

Du må jo også ha koden....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke fått montert min ennå. Du skriver at du har oppdatert softwaren til g520, går ut i fra at det er "firmware" til selve boksen. Kartene burde vel ligge der ennå de. I så fall kontakt vedkommende du har kjøpt den av.

Du må jo også ha koden....

 

hehe,ja mente firmware.. kartet er der,men om det også blir oppdatert?

for det stemte ikke her om dagen da jeg var ute å kjørte..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe,ja mente firmware.. kartet er der,men om det også blir oppdatert?

for det stemte ikke her om dagen da jeg var ute å kjørte..

 

Kartet du har er sikkert i fra 2007. Etter det jeg har forstått så har det nylig kommet kartoppdateringer for 2008. Dette koster penger, er ikke gratis.

Gå til http://www.kenwood.no. navigasjon og der vil du finne linker til karter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kartet du har er sikkert i fra 2007. Etter det jeg har forstått så har det nylig kommet kartoppdateringer for 2008. Dette koster penger, er ikke gratis.

Gå til http://www.kenwood.no. navigasjon og der vil du finne linker til karter.

 

ok,takk! :-)

 

men hvis det er kart å få kjøpt,hva skal man med koden til den da? ikke helt med her jeg!hehe. new in the game!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok,takk! :-)

 

men hvis det er kart å få kjøpt,hva skal man med koden til den da? ikke helt med her jeg!hehe. new in the game!

 

Gå inn på http://www.belanor.no. Om du leter litt finner du info om koder. Følger med en kode for å aktivisere kartet med når det lastes inn på gps enheten. Jeg er like nybegynner som deg. Har ikke fått koblet opp gps en gang. Sjekk på nettet. Svar på det meste finnes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

får også kjøpt slike universale gps enheter som du bare kobler på AV-inn. men denne må du da styre med fjernkontroll. funker ikke å bruke touchskjermen på den. får de til under 3000kr.. kommer ikke på hvor mn fant d på nettet en plass... i norge også.. vet at man få kjøpt orginalt kna kenwood gps på ebay til litt over 2000kroner.

Team Low And Slow

- VW Bora 1.6 2000 - Ford Sierra 2.0L

x Mazda 323 1.6 1989 x Volvo 360 B19 1985

x Mercedes 190 2.0 1984 x Audi 80 1.6 1982

x Mazda 626 2.0 1987

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får også kjøpt slike universale gps enheter som du bare kobler på AV-inn. men denne må du da styre med fjernkontroll. funker ikke å bruke touchskjermen på den. får de til under 3000kr.. kommer ikke på hvor mn fant d på nettet en plass... i norge også..

 

Blir litt jalla at navien ikke er touchscreen når alle andre funksjoner på spilleren er det da ;)

Lexus GS300

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår