Gå til innhold

Omregistrering.

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er helt ny her på forumet av den enkle grunn at jeg har et spåørsmål om bilen Silverado.

 

Jeg ser på annonser på denne bilen og alle står som "lett lastebil". Har planer om å kjøpe en slik bil, men lurer på om det går ann å registrere den ned til personbil?

Vet dere også hvor mye dette evnt. vil koste meg?

 

Takker for alle svar... :D

Sniker rundt omkring...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Du må fjerne 3. nederste blafjær bak, (du kan eventuelt få tak i fjærpakke som er stivere, med en fjær mindre).

Så må du prate med Bergheim auto.

I og med at den er registrert i Norge fra før, vil du nok ikke få problemer med kjørelys og sikkerhetsseler, da de aller fleste(legg merke til, ikke alle), har godkjente belter.

Beltene skal gå ann å rykke i, så de låser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...
  • 3 months later...

Bergheims rolle er utspillt når det gjelder "skriv for produsent".

Vekt er det som avgjør om det kan nedregges, om ingen har klusset med det fra før vil du finne en TAG (klistremerke) i døra som angir faktiske veketer for din bil. Kontakt din lokale Biltilsyn (IKKE GJØR DETTE PÅ HAFSLUND) og spør om de kan bruke tagèn og veie bilen. Er det satt inn et ekstra blad må dette fjernes, pass på at skillevegg er montert.

Så i et eldre innlegg at noen mente Chevrolet SS400 som Alfaset tok inn er Mexico produserte, dette er helt feil. Alle disse er produsert i Fort Wayne Indiana USA og er egentlig GMC Sierra C-1500 produsert for Mexico. I disse står motorcode K som er TBI 350 fra GM Canada på 210 HK, en motor som da var 4 år gammel. Litt trix å mix:pray

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår