Gå til innhold

Instruksjonsbok Golf

Ranger emnet


Golf5

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Noen som vet noen plasser på nettet jeg kan finne en instruksjonsbok om min bil på nettet? Bilen jeg har er en importbil og alt står bare på tysk.

Det jeg prøver å finne ut er om det er noe bluetooth på denne bilen, er sånn opplegg for mobil orginalt med en sånn mobilholder. Noen som kan hjelpe meg med dette??

2007- Vw Golf V 2,0 tdi 4motion

2004- Volvo V50 2,0 tdi*solgt

2004- Vw Golf V 1,9 tdi*Solgt

1989- Mercedes 190E 2,0 *solgt

1985 Audi Coupe Quattro*Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Hei!

 

Noen som vet noen plasser på nettet jeg kan finne en instruksjonsbok om min bil på nettet? Bilen jeg har er en importbil og alt står bare på tysk.

Det jeg prøver å finne ut er om det er noe bluetooth på denne bilen, er sånn opplegg for mobil orginalt med en sånn mobilholder. Noen som kan hjelpe meg med dette??

 

Eg kjøpte instruksjonsboka hos møller, kosta bare 268,- kjøp den så finner du ut alt. men skal du ha instuksjonsbok for cd-spilleren så må du bestille den i tilleg for den følger ikkje med.

VW Passat 1,9Tdi 2003 mod

VW Golf 1,9 Tdi 2004mod (solgt)

Subaru Legacy 2,2 1992mod (solgt)

Audi 80 2,0 1992mod (solgt)

VW Derby 1,3 1977mod (oppussing)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...

om du har bluetooth på spilleren finner du enkelt ut med at du ser på spilleren om den har bluetooth tegn. kan også bare starte bluetoothsøking på tlf å se om du finner en enhet..siden du har holde il tlf så tror jeg ikke at det er B på den. men mener at d kan skaffe enslik BT-enhet som du setter i braketten på dashbordet istede for mobil og mobilholder. om du skal ha en holder til en anna tlf så koster dette mye...her i trondheim så sender møller kundene sine til meg for å få fiksa handsfree.. virkerikke som de kan skaffe holdere tl settene sine.. vi skaffer heller ike slikt men kan etterontere ett bluetooth handsfreesett som du i tilleg kan streame musikk direkte inn på stereoanlegget via bluetooth:)

Team Low And Slow

- VW Bora 1.6 2000 - Ford Sierra 2.0L

x Mazda 323 1.6 1989 x Volvo 360 B19 1985

x Mercedes 190 2.0 1984 x Audi 80 1.6 1982

x Mazda 626 2.0 1987

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

er på jakt etter bok eg og + service boka. har du fått taki?? når eg var å spurte møller i sommer så sa dei at det var tomt på lager og at dei fekk det ikkje så ofte inn

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Kona har 2007 mod 2.0 TDI 4Motion som også er utstyrt med mobilholder. Sjekket med Auto E18 og de fortalte at når telefonen står i holderen så aktiveres Bluetooth. Kan ikke ha telefon med BT liggende i lomma eller setet og få BT til å fungere.

'09 Merc ML320 CDI - '06 Golf V 2.0 TDI 4Motion

['02 Volvo XC70 2.4 Geartronic - '96 Volvo 850 St.v 2.5 20V Aut. - '93 Audi 100 2.3 St.v]

['90 BMW 525i - '87 BMW 325iX - '79 BMW 320i - '74 VW 1302]

['69 Fiat 850 Sport Coupé - '65 Citroen 2CV]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår