Logo

Gå til innhold

7Instruksjonsbok Golf

Golf5

Golf5 18.April.08 - 11:56

• Opp

Golf5 18.April.08 - 11:56

• Opp

Hei!

Noen som vet noen plasser på nettet jeg kan finne en instruksjonsbok om min bil på nettet? Bilen jeg har er en importbil og alt står bare på tysk.
    Det jeg prøver å finne ut er om det er noe bluetooth på denne bilen, er sånn opplegg for mobil orginalt med en sånn mobilholder. Noen som kan hjelpe meg med dette??
    Exposito

Exposito 18.April.08 - 22:50

• Opp

Exposito 18.April.08 - 22:50

• Opp

pappa dro på møller og kjøpte til passaten som også er importbil fra tyskland
    JensA

JensA 01.May.08 - 12:52

• Opp

JensA 01.May.08 - 12:52

• Opp

Hei!

Noen som vet noen plasser på nettet jeg kan finne en instruksjonsbok om min bil på nettet? Bilen jeg har er en importbil og alt står bare på tysk.
    Det jeg prøver å finne ut er om det er noe bluetooth på denne bilen, er sånn opplegg for mobil orginalt med en sånn mobilholder. Noen som kan hjelpe meg med dette??

Eg kjøpte instruksjonsboka hos møller, kosta bare 268,- kjøp den så finner du ut alt. men skal du ha instuksjonsbok for cd-spilleren så må du bestille den i tilleg for den følger ikkje med.
    Golf5

Golf5 05.May.08 - 18:14

• Opp

Golf5 05.May.08 - 18:14

• Opp

takker for svar, må ta turen innom en dag.
    kontorstol

kontorstol 31.October.08 - 17:10

• Opp

kontorstol 31.October.08 - 17:10

• Opp

vet dere om de har slike bøker til eldre Golf'er også? Golf 1994 (3'er)? Hvis ikke, evnt hvor?
    Bora2000SR

Bora2000SR 01.November.08 - 20:54

• Opp

Bora2000SR 01.November.08 - 20:54

• Opp

om du har bluetooth på spilleren finner du enkelt ut med at du ser på spilleren om den har bluetooth tegn. kan også bare starte bluetoothsøking på tlf å se om du finner en enhet..siden du har holde il tlf så tror jeg ikke at det er B på den. men mener at d kan skaffe enslik BT-enhet som du setter i braketten på dashbordet istede for mobil og mobilholder. om du skal ha en holder til en anna tlf så koster dette mye...her i trondheim så sender møller kundene sine til meg for å få fiksa handsfree.. virkerikke som de kan skaffe holdere tl settene sine.. vi skaffer heller ike slikt men kan etterontere ett bluetooth handsfreesett som du i tilleg kan streame musikk direkte inn på stereoanlegget via bluetooth:)
    jettamaster

jettamaster 10.November.08 - 23:55

• Opp

jettamaster 10.November.08 - 23:55

• Opp

er på jakt etter bok eg og + service boka. har du fått taki?? når eg var å spurte møller i sommer så sa dei at det var tomt på lager og at dei fekk det ikkje så ofte inn
    Pietro

Pietro 27.November.08 - 23:46

• Opp

Pietro 27.November.08 - 23:46

• Opp

Kona har 2007 mod 2.0 TDI 4Motion som også er utstyrt med mobilholder. Sjekket med Auto E18 og de fortalte at når telefonen står i holderen så aktiveres Bluetooth. Kan ikke ha telefon med BT liggende i lomma eller setet og få BT til å fungere.

Finner du ikke svar på det du lurer på? Her ser du hvordan du spør om noe nytt