Gå til innhold

Sløv's Fotologg

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Det må jeg virkelig si...!

Den bilen har jeg jo sett maken til tredve ganger bare på veg hjem i dag, men du har virkelig fått en helt spesiell stemning rundt bildene..!

Det siste likte jeg best, de minimalistiske omgivelsene får frem de "cleane" linjene i Audien... bra spot!!

 

Og på det første bildet, er det to bilder tatt på samme stativ? Parkert bilen på to steder? Det funker i alle fall dødsbra :)

 

KUDOS! MERE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må jeg virkelig si...!

Den bilen har jeg jo sett maken til tredve ganger bare på veg hjem i dag, men du har virkelig fått en helt spesiell stemning rundt bildene..!

Det siste likte jeg best, de minimalistiske omgivelsene får frem de "cleane" linjene i Audien... bra spot!!

 

Og på det første bildet, er det to bilder tatt på samme stativ? Parkert bilen på to steder? Det funker i alle fall dødsbra :)

 

KUDOS! MERE!

 

 

Ja første bildet tok eg med stativ, parkerte bilen helt til venstre og snappet ett bilde, neste tok vi å satte bilen andre veien og litt nærmere kameraet, bare for å teste egentlig, har ikke prøvd dette før, la deretter bare bildet oppå det andre i photoshop..

 

siste bildet likte eg også best, digger de linjene i det p-huset...

 

tall for props... :kiss

Året's sitat : "Lakendrifting"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
tenkte på å prøve meg på farts bilder, noen som har noen tips å komme med...?

 

Hei, prøv deg på ett sted hvor du har god plass og god tid. Med dette mener jeg lange strekninger hvor dere kan øve på og kjøre parallelt mens du knipser bilder.

 

Prøv deg litt frem med og ta bilder ut av vinduet eller andre varianter. Jeg har selv tatt endel fartsbilder liggende fra bagasjerom (obs: gjøres på eget ansvar). Da får du ofte kule vinkler og kan holde kamera stabilt.

 

Dette er som det meste annet, du blir god hvis du øver mye.

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pocket wizards er den diggeste løsningen, hvis du ikke har så mye penger og bruke ville jeg heller gått for en ledning. De originale trådløse til Canon er ikke så til sånt bruk syns jeg.

 

Tips til nytt objektiv kommer helt an på hvor mye penger du skal/kan bruke, og hva du er ute etter.

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår