Gå til innhold

EspenS Golf IV 4 Motion

Ranger emnet


EspenS

Anbefalte innlegg

Da var gamle golfen solgt, og ny bil står nå på tunet!

Henta den i går, og har siden det kjørt 60 mil, har bare en ting og si; HERLIG!

 

Så, for å si litt om bilen, så er det en Golf IV 1.8 4Motion Highline, med stort sett alt utstyr, utenom skinn.

 

- Rial Imola m/Pirelli p-zero 225/45-17 - Samme felga som sto på 3'rn

- Eibach senk 30mm

- R32 ratt

- Short Shift fra Audi TT

- Komfortblink

Ellers er bilen så og si helt strøken, ingen ting å utsette på! Bare få tatt en skikkelig vask m/polering, så blir det bra!

 

Oppdatert 31.5. + lagt til fler planer

Planer for bilene er moderate, men slenger dem ut!

 

- Nye hovedlykter V

- Bygge om til grøftelys V

- Ny spiller, med dvd og navigasjon V

- Stoff matter V

- Hoën pærer utvendig og innvendig V

- Liten antenne V

- Fjerne merker bak og lakke VW merke sort V

- Lite speil førerside

- Liten vinge bak

- Xenon i grøftelys + hovedlys - Ligger klart

Så kommer vi til de berømmelige bildene! Har ikke så mange enda, da jeg har brukt kvelden stort sett til kjøring, men jeg har da tatt noen med mobilen, slik at man hvertfall får et inntrykk. Bilen er litt møkkete på bildene, men det får gå!

 

 

04042008069.jpg

 

04042008068.jpg

 

04042008067.jpg

 

Har i dag skiftet pærer innvendig og tildels utvendig, og kan absolutt anbefalle dette. Skal ta bilde i morgen kveld, så dere får se :)

www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 59
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

se her ja! :) kjempegrym!=)

Det var noe annet en forrige golfen antar jeg? :P

Merket at jeg angret ikke så mye etter jeg hadde hentet min golf iv heller,..,.,er et "lite" hopp i komfort :P

 

har du byttet pærer allerede? Til höen som Ørjan selger? hvordan ble resultatet av disse? har vurdert dem selv i stedet for et xenonkit..er jo en smule billigere :P

 

Hvordan er denne shortshiften din? sku hatt sånn selv gitt =)

 

igjen,

grattis med knall bil =D

..Drive Slow, Sit Low..

..min verden :-) ..

[o] Billaus

[x] Audi A4 8K + Polo 85mod

[x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII

Lenke til kommentar
Del på andre sider

se her ja! :) kjempegrym!=)

Det var noe annet en forrige golfen antar jeg? :P

Merket at jeg angret ikke så mye etter jeg hadde hentet min golf iv heller,..,.,er et "lite" hopp i komfort :P

 

har du byttet pærer allerede? Til höen som Ørjan selger? hvordan ble resultatet av disse? har vurdert dem selv i stedet for et xenonkit..er jo en smule billigere :P

 

Hvordan er denne shortshiften din? sku hatt sånn selv gitt =)

 

igjen,

grattis med knall bil =D

 

Ja, det er noe heelt annet! Absolutt!

Kjøpte pærene av Ørjan ja. Det blir absolutt bedre! Xenon er selvfølgelig enda bedre igjen da, hehe! Inni så er det noe helt annet hvertfall :D

Shortshiften er fra Audi TT, det er skifta i selve overføringa i motoren, ikke ved girstanga, for å si det sånn!

 

Fin bil! Gidder du å ta bilde rett fra siden så jeg får se hvor lav den er? Lurer på 30 senk selv:)

Det kan jeg gjøre vettu! Bare vente til det blir litt penere vær! Hehe.

 

Ellers slengte jeg inn en ordre hos TMtuning i går, så det kommer forhåpentligvis noe morsomt om noen ukers tid :)

www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok lang tid før tråden kom på plass må jeg si :)

Ser ut som et veldig godt utgangspunkt. Hva er specs på Rial-felgene? Kjøp coilovers, senk til bakken og du har absolutt en rå bil. Men du Espen, ikke vær like treg med denne som med den gamle da. Skife av bakluke sto jo på programmet fra dag én.. :D

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok lang tid før tråden kom på plass må jeg si :)

Ser ut som et veldig godt utgangspunkt. Hva er specs på Rial-felgene? Kjøp coilovers, senk til bakken og du har absolutt en rå bil. Men du Espen, ikke vær like treg med denne som med den gamle da. Skife av bakluke sto jo på programmet fra dag én.. :D

 

 

Eirik

 

Tok lang tid? Måtte jo kjøre to dager før jeg kunne legge ut tråd da! hehe! Nei, bilen blir ikke lavere enn det den er nå, skal være litt komfort, og jeg ønsker ikke samme problema når det gjelder høyde som den forrige!

Hvordan spec tenker du på da?

Problemet med den forrige var penga og tiden egentlig!

 

Men nå er allerede morsomme ting bestilt, og jeg slipper å tenke på dritt jobber som feks bakluke :D

www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igjen, grattis med en oppdatert Golf! :partyon: Hehe.. Bare jeg som sliter i grava, hehe... :web

 

Kan du slenge ut bilder av hvordan det ser ut med Höen pærer inne i kupèn?

| -My rides- |

 

 

[X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt)

[X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Da har det skjedd litt her! Har bare vært dårlig med å legge ut info her, som jeg har på Vwaudi klubben!

 

Det som er gjort:

 

- Golf V look lykter forran

- Tåkelys

- Aero wipers forran

- Stoffmatter

- Tatt av merker bak og satt på sort VW merke

- Lakkrens, polering og innvendig vask

 

Videre er Xenon bestilt til nærlys og tåkelys. Regner med å få dette innen rimelig tid.

 

Det beste av alt, bilder!

 

27042008093.jpg

 

27042008092.jpg

 

28042008095.jpg

 

28042008096.jpg

 

28042008097.jpg

 

Skal prøve å få tatt bedre bilder i morgen eller på Onsdag!

www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bra dette :D hva betalte du for tåkelys settet?? kjøpte først kun hella sprederne og så fant jeg ut at man fikk hele sett å da bestilte jeg grillene separat å fikk et pegasjokk påp ei regning på 2600 kr :(

- 2003 VW Passat TDI 4-motion

X 2003 VW Golf TDI 4-motion (RIP)

X 1999 Audi A4 1.6

X 1977 Opel Ascona B 1.9s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

se her ja! ble gromt dette da=) golf v lys passet bra:) hvor du handlet deg disse? :o

 

Ja. syns det passa ganske så fint :) Så da er jeg fornøyd!

Kjøpte de hos TM tuning. Kosta rundt 1500kr!

 

bra dette :D hva betalte du for tåkelys settet?? kjøpte først kun hella sprederne og så fant jeg ut at man fikk hele sett å da bestilte jeg grillene separat å fikk et pegasjokk påp ei regning på 2600 kr :(

 

Takker :)

Ga rundt 1000kr for hele settet. TM tuning vett, knall! hehe.

www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår