Gå til innhold

hvem kanal - Formel 1

Ranger emnet


Subzero

Anbefalte innlegg

hehe.....! Er endlel år siden NRK hadde rettighetene for sending av Formel 1...! I år som i fjor er det Viasat/Tv3 som har rettighetene...! Har aldri vært så bra dekning før som ettet de tok over fra Tv2. selve løpet går på Tv3 og kvalikk og treningene går på viasat sport1. bare å gå inn på Tv3 sine sider så finner sdu sende plan etterhvert som løpene nærmer seg.....!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Nå har det seg sånn at Viasat har avvikla SportN. Så nå blir det nok ikkje meir Formel 1 på den kanalen. Nå spørs det kva for ein kanal eg skal sjå Formel 1 på resten av dette året og neste år.:bump :(

Endret av Actros 8x8

Bilforumet.no
Super Moderator

Volvo S40.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 1 month later...
Nå har Riks TV bytta ut Sport N med Eurosport.

Så det blir spennande å sjå, mest sannsynleg så sender dei også Formel 1.

 

Nå må du huske at det er ikke Riks TV og det pisset der som eier rettighetene... Viasat har jo rettighetene til F1 her til lands, noe som gjør at Eurosport ikke kommer til å sende F1... Og jeg har gitt opp hele Viasatan - Jeg ser på F1 på nettet. Slipper de jævla reklamepausene

- Bilen min er som den norske stat - kjøpt og betalt =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må du huske at det er ikke Riks TV og det pisset der som eier rettighetene... Viasat har jo rettighetene til F1 her til lands, noe som gjør at Eurosport ikke kommer til å sende F1... Og jeg har gitt opp hele Viasatan - Jeg ser på F1 på nettet. Slipper de jævla reklamepausene

 

Kom med link til den sida du ser F1 på.

Bilforumet.no
Super Moderator

Volvo S40.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 years later...
  • 9 months later...

Hvilken sjåfør kjører hvilken av bilene. hvem av sjåførene kjører denne bilen. hvilken bil blir kjørt av Alonso. osv osv. Det er ikke noe som heter hvem bil, hvem sjåfør osv. Jeg blir like irritert hver gang jeg ser det :p Mulig jeg har kort lunte eller er en jxxxa kverulant og flisespikker, men nå må folk lære seg norsk. Uansett HVEM det er av :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår