Gå til innhold

Phantom: Lotus Elise 2001


Phantom

Anbefalte innlegg

Hei

 

Kjøpte ny bil for ikke så lenge siden så tenkte å lage en tråd her der jeg oppdaterer hva jeg foretar meg med bilen.. Orker ikke å legge denne i prosjektforumet da den garantert blir flyttet pga for lite modifikasjone (når jeg hadde Fiat Coupeen min holdt det ikke å omlakkere, fikse felg og stereo).

 

Bilen blir sannsynligvis holdt relativt original foruten kanske luftinntak i karbon og litt lakkering av detaljer og felger sort.. Så får man bare se hva som skjer ellers..

 

Bilen skremmer meg enda :P Virker som jeg kjører i 150 når jeg kjører i 50..

 

Har bare ett bilde akkurat nå.. fra prøvekjøringen, kommer med flere når jeg får tid.

 

IMG_0004.jpg

-Abarth-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
Hva er det du leter etter? Mye mulig jeg allerede har finni det vettu. :)

 

Leter etter en del carboninteriørdeler... Bla. den delen som sitter rundt gear/handbrekk... finner det bare for RHD biler.. Finner dørsider lett, men skulle gjerne hatt de resterende delene..

 

Så viser det seg jo og vanskelig å finne eliminatorkit som ikke krever 3 års arbeid for å montere på modellene som ikke er 111s...

 

Diffusere er relativt greie å finne, men er usikker på hvor mye stress det er å få montert dette da jeg ikke har tilgang på bukk

-Abarth-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Nice Erik;)

 

Takker, prøvde å legge deg til på msn, men nettet her er helt rart... sender deg min msn på pm så kan du jo prøve å legge meg til :)

 

Sånn ellers for trådens skyld

 

Driver å vurderer hellakkering av bilen og diverse annet knask, men tror ikke jeg fortsetter noe særlig med denne tråden da det er minimalt med aktivitet på denne delen av forumet og jeg har heller dårlig erfaring med prosjektdelen av forumet...

 

Har registrert meg på nsk og når de godkjenner min innmelding lager jeg er tråd der så kan de som ønsker følge utviklingen der:)

-Abarth-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Takker, prøvde å legge deg til på msn, men nettet her er helt rart... sender deg min msn på pm så kan du jo prøve å legge meg til :)

 

Sånn ellers for trådens skyld

 

Driver å vurderer hellakkering av bilen og diverse annet knask, men tror ikke jeg fortsetter noe særlig med denne tråden da det er minimalt med aktivitet på denne delen av forumet og jeg har heller dårlig erfaring med prosjektdelen av forumet...

 

Har registrert meg på nsk og når de godkjenner min innmelding lager jeg er tråd der så kan de som ønsker følge utviklingen der:)

 

http://nsk2.sesamdata.no/phpBB2/viewtopic.php?t=1883

 

Der kan de som er interesserte følge fortsettelsen, er såpass lite aktivitet her så velger å ha ny tråd der, regner og med det ikke er noen vits å putte den i prosjektdelen av forumet da jeg kun skal hellakkere og sette på diffuser, scoops og vedlikeholde bilen da f.eks Fiat tråden min ikke var bra nok for den delen av forumet.

-Abarth-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...
  • 7 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår