Gå til innhold

Jobb på Svalbard

Ranger emnet


Viking067

Anbefalte innlegg

Du får skrike ut hvis du ser noen ledige guide jobber der oppe, evt sende stillings annonse på mail som sist.. :)

yatsy@tiscali.no

Etter at jeg sluttet å abonnere på Svalbard Posten har jeg ikke fått med meg så mye.

 

PS! Alle jobber er vel av interesse :o

 

Stå på viking067.

1. Nå med Audi S2 coupe. ADU og lettere trim :)

2.

3. Takk til:

4. JCS RACE TECH for lån av utstyr og veiledning.

5. :- 91 Audi S2 Coupe. Lettere modifisert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordeler: Skatt på 13,8%, ingen moms, ingen avgifter, billig bensin, tobakk og alkohol, friluftsliv, kjekke mennesker, godt samhold etc

 

Ulemper: Kaldt, mørkt, lyst, dyre ferskvarer(melk,egg etc), langt til nærmeste burgersjappe :-)

 

S-2000: Takker :-) prøver på mitt beste ang bilder etc

 

Yatzy: Er lite guidejobber, basecamp reduserer, SWS reduserer og de bruker guider som er inne i systemet.

 

 

Skal holde utkikk videre :-)

Bilforumet.no
Super Moderator

 

-Out of order-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Viking067

Fordeler: Skatt på 13,8%, ingen moms, ingen avgifter, billig bensin, tobakk og alkohol, friluftsliv, kjekke mennesker, godt samhold etc

 

Ulemper: Kaldt, mørkt, lyst, dyre ferskvarer(melk,egg etc), langt til nærmeste burgersjappe :-)

 

S-2000: Takker :-) prøver på mitt beste ang bilder etc

 

Yatzy: Er lite guidejobber, basecamp reduserer, SWS reduserer og de bruker guider som er inne i systemet.

 

Skal holde utkikk videre :-)

hmm..

Hvordan er det å bo der da? -

- Tenker nå på hus/leilighetspriser ved kjøp/leie..

Mye styr?

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp!! Vet det Viking, er jo ikke akkurat høy-sesong for guider der oppe nå.. Endrer seg vel til våren, når lyset kommer tilbake..

For dere andre der ute, får dere sjangsen til å jobbe og bo på Svalbard, ta den..

Absolutt verdt det. Eller hva Viking?

1. Nå med Audi S2 coupe. ADU og lettere trim :)

2.

3. Takk til:

4. JCS RACE TECH for lån av utstyr og veiledning.

5. :- 91 Audi S2 Coupe. Lettere modifisert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke noe med at hvis man har studielån vil 10% av lånet bli strøki pr år a?

 

Er ikke sikker på om dette gjelder Svalbard, men jobber du i Finnmark kan nok dette stemme.

1. Nå med Audi S2 coupe. ADU og lettere trim :)

2.

3. Takk til:

4. JCS RACE TECH for lån av utstyr og veiledning.

5. :- 91 Audi S2 Coupe. Lettere modifisert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Yatsy

Jepp!! Vet det Viking, er jo ikke akkurat høy-sesong for guider der oppe nå.. Endrer seg vel til våren, når lyset kommer tilbake..

For dere andre der ute, får dere sjangsen til å jobbe og bo på Svalbard, ta den..

Absolutt verdt det. Eller hva Viking?

 

Absolutt verdt det :-) f,eks å se en isbjørn på +500kg, 2 meter utenfor vinduet ditt er ganske spesielt ja.

Bilforumet.no
Super Moderator

 

-Out of order-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes ut som det er knall på svalbard!! Kunne tenkt meg et år der oppe ja.. Men dritt med all den snøen.. Forige gang noen dro meg med på skitur(ca 96-97?) endte eg opp med å sitta 4timar i varmestuen og lure på hvorfor i he"#¤#"te dei skiene ikkje ville gå samme veien som eg skulle..

:mad: :mad:

I am really not an violent man, but I think I have to kill someone

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Nitro-boy

...du kan gå inn på postkontoret med finnlandshette og hagle uten at du blir stempla som en en raner..Rått da!

 

Blir nesten det samme som at ingen reagerer hvis det kommer en i full uniform og AG3 inn i banken i Bardufoss... Skulle tatt seg ut i sørnorge:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår