Gå til innhold

Prosjekt Sjelden Familieracer


Stølen

Anbefalte innlegg

  • Svar 84
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

spørs om Volkswagen har vært bortpå denne bilen når de formet bakparten på den nye golf stv'n sin.. faen og dem ligner på hverandre... tøff bil forresten,som skiller seg ut.

 

Det kan du faktisk ha rett i..! Men jeg synes ikke disse bilene ser så bra ut standard... mye gubbepreg originalt. Men med litt senking og felger kan man gjøre underverker..! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

På tide med litt oppdateringer...!

 

Har plukket ut grenrøret igjen, ble litt dårlig bakkeklaring gitt..! Skrapte nedi både her og der.

Solgte videre grenrøret til en annen Honda VTi-eier, og gikk i stedet til anskaffelse av en ny ECU......

 

Ecu1.jpg

 

Dette er en JDM-ECU modifisert for EDM-ledningsnett og mappet av en brite før den havna i Norge.

VTEC slår nå inn ved 5500 o/min og sperra kommer ved 9000 o/min. Motorstyringa skal nå være mye lik B18C1 (Integra GSR), søstermotoren.

 

Ecu2.jpg

 

...etter litt modifisering smatt den inn og erstatta originalen. Merker faktisk veldig stor forskjell, spesielt i motorgangen og toppeffekt. Siden VTEC slår inn litt senere nå blir effektkurven mye jevnere, og brølet på toppen enda råere.... ;)

 

Eksteriøret er fortsatt det samme, men jeg slenger ut et bilde fordet :)

 

Heime.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Jess..! Da har jeg endelig fått prøvd kjerra på bane..! :)

Ikke store bana med det aller første, men det er vel like greit... AutoSlalom på Gardermoen i regi av Team Sideways, dette var morro..!

 

....kan også nevnes at jeg klokka en tid foran Integra type R, Mondeo ST200, Volvo 850T med 250+ hk m.m... skal sies at ikke alle hadde gode dekk, men det hadde ikke jeg heller :D

 

Bilen går som den skal i alle fall, og vel så det..! 8)

 

 

TSWAutoslalomR108414.jpg

 

 

TSWAutoslalomR108224.jpg

 

 

TSWAutoslalomR108240.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår