Gå til innhold

Prosjekt Sjelden Familieracer


Stølen

Anbefalte innlegg

Lambdasonden må du ta godt vare på. Vis du skulle uheldig å måtte ha ny kan du sjekke på biltema.

 

 

Det blir visst feil motsand eller noe, iflg. Honda-ekspertene... Men det årner seg! Enten kjøper jeg brukt av noen på Honda-forumet, eller så bestiller jeg fra England.

 

Fikk nye OBX pluggledninger i posten i dag, litt feil nyanse på rødfargen synes jeg men det "fader" vel litt etter bruk.

 

Pluggkabler2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 84
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er jo bare turbogutter som følger med på tråden her jo ;-D

 

Hva skjer??? ;-)

 

Kanskje det er slik at sølvfarga stasjonsvogner apellerer til modne karer, og disse har gjerne VAG med turbo ;-)

 

Bare en teori, men er jeg inne på noe? :-D

 

Hmm.. Skjønner ikke hva du mener jeg? ;)

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig bra utgangspunkt! Blir spennende og se hva du får ut av den!

 

Takk :D

Begynner å nærme meg målet nå. Neste blir vel slissa/drilla skiver og bedre klosser. Etter det er jeg fornøyd, inntil videre :D

 

På lang sikt blir det muligens Hondata motorstyring og innsugsmanifold, men det blir ikke med det første. Har 180+ hk nå, det er meeer enn nok inntil videre.

 

 

Ellers kan jeg oppdatere med at ny lambdasonde er bestilt fra England, og har skifta ut alle toppdekselbolter i noen shiny nye fra Würth..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, det er fort når du er ved målet at ting begynner og utvikle seg;)

 

Det har du rett i.... Men her styrer lommeboka..! :D Hvis den vokser så gjør kanskje ambisjonene det også :cocain:

 

MEN nå fikk jeg endelig lambdasonda i posten. Prosjektet stagnerte litt da jeg knerta sonda ved grenrørbyttet :shake (noobfeil).

 

Lambdasonde.jpg

 

 

Har ikke tid til å skifte før helga, men da skal jeg ta både lambda og gå over eksos og tette hele skiten så alt blir tipp topp!

:win

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo bare turbogutter som følger med på tråden her jo ;-D

 

Hva skjer??? ;-)

 

Kanskje det er slik at sølvfarga stasjonsvogner apellerer til modne karer, og disse har gjerne VAG med turbo ;-)

 

Bare en teori, men er jeg inne på noe? :-D

 

Skjønner ikke hva du mener jeg eller hehe ;)

Toyota RAV4 2.0 automat

Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt)

Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt)

Sjekk ut mini SUV`n vår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

spørs om Volkswagen har vært bortpå denne bilen når de formet bakparten på den nye golf stv'n sin.. faen og dem ligner på hverandre... tøff bil forresten,som skiller seg ut.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår