Gå til innhold

Hva slags hund har/ønsker du å eie

Ranger emnet


200sx4ever

Anbefalte innlegg

de er skjønne! dama masa også om slike, men siden jeg vil ha en hund som jeg kan ha som brukshund må vi ha noe som er litt større. slik ser den vi skal ha ut.

rase_123_1jpg.jpg

 

Jeg digger Staffen :) De ser så brutale ut, men er likevel drit barnslige og lekne:) Dere kommer til å få mye morro med den!

Be nice. I'm blond

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 259
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jeg og vurderer sterkt en staffordshire bull terrier, men er litt skeptisk enda... Hørt om mange som har et sterkt hat forhold til andre hunder og jeg er ikke så keen på å plukke pelsdotter ut av kjeften på bikkja mi etter en tur... Kanskje dette kan løses med god sosialisering, men jeg er fortsatt litt skeptisk. Hadde det ikke vært for dette hadde jeg hatt en i sofaen ved siden av meg nå for lengst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg og vurderer sterkt en staffordshire bull terrier, men er litt skeptisk enda... Hørt om mange som har et sterkt hat forhold til andre hunder og jeg er ikke så keen på å plukke pelsdotter ut av kjeften på bikkja mi etter en tur... Kanskje dette kan løses med god sosialisering, men jeg er fortsatt litt skeptisk. Hadde det ikke vært for dette hadde jeg hatt en i sofaen ved siden av meg nå for lengst.

 

du må finne en opptretter som helst har små dyr sammen med hundene. det er ikke noe problem å oppdra disse hundene, men la dem være mye sammen med små dyr fra de er små som katter og små hunder å seff de store hundene. ha den sammen med andre dyr du er helt trygge på at ikke er aggresive mot den da det er en trigger for at den selv skal bli det. blir den skremt som valp av en stor hund vil den alltid huske det å når den bli eldre tar den igjen. men det gjelder stort sett alle hunder. du skal ikke tvile ved å kjøpe deg en staff om du har du tid og muligheter til en slik hund.

 

å den finnes ikke aggresiv ovenfor mennesker hvis du ikke gjør så han blir det.

AUDI A4 1.8T STV 1998 MOD

X Mitsubishi L200 instyle 2.5di-d 2007

X Passat 130 tdi 2003

X Polo color consept 1.6 (nos)1996

X Golf 2.8 vr6 1993 X Audi a4 1.8T 1998

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår