Gå til innhold

1967 Shelby GT500 Eleanor

Ranger emnet


Kickstarter2007

Anbefalte innlegg

Hey alle sammen... Jeg er ny på dette forumet :)

 

Men over til saken: Jeg har nå funnet min 1967 Shelby GT500 Eleanor etter itens leting siden februar i år :D Fant en eier i USA som skal selge sin eksemplar og har vært der borte for å se skjønnheten... Da kommer mine spm til dere experter :)

 

Finnes det noe treff for AM-Car rundt Bergens området?

 

Er det fler her på forumet som kjører Mustang og kunne tenke seg å dele erfaringer?

 

Her er det bilder av bilen...

 

132462.jpeg

 

132463.jpeg

 

 

Mvh KickStarter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rå bil det der! Det er helt sikkert amcar treff irundt Bergens området også, gå inn på http://www.amcar.no og ta en titt der. Og anbefaler deg en tur til Sverige, hvor dem holder et av VERDENS største amcar treff årlig, det treffet heter Power Big Meet, og holdes i Västerås. Mange fra Norge, og resten av verden drar dit! :)

-Subaru Impreza WRX "STi" 01'

-Subaru Impreza WRX 01'

http://www.dlgracing.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er faktisk en i Bergen som har bygd seg en Eleanor kopi. Sto en reportasje om den i Bilsport for noen måneder siden.

Den var helt rå, med 4-link hjuloppheng og vass motor. Lakket i koksgrå og striper lik "originalen".

[ ] -88 Volvo 780 Bertone V8

[X] -86 Volvo 245 GLT V8

[X] -76 Porsche 911 Targa

[X] -69 Plymouth GTX cab

[X] -73 Volvo 164E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda der er opptil flere treff i bergen og områdene rundt i løpet av sesongen, så du får nok vist deg frem ja :)

 

Men er det en ekte Shelby som har fått påmontert Eleanor kitet ?? eller er det en vanlig Mustang som har fått påmontert Eleanor kit ??

Om det er en ekte Shelby som har blitt ombygd så håper jeg du fikk med dei original delene som ble byttet ut

Bilforumet.no
Moderator: Lakk og Karosseri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er det en ekte Shelby som har fått påmontert Eleanor kitet ??

 

Stemmer det. Og ja orginale delene fulgte med :) For bilen rett over nyåret :D

 

Jøss er der virkelig noen som gjør slikt med en ekte Shelby :shock:

 

Du får ta deg en tur innom her Norsk Mustang Club - Hovedside og registrere bilen din i Mustang Registeret til L-P, han blir alltid overlykkelig over å få vite om nye Mustanger i Norges land :D men husk å oppgi begge VIN nummerene da, både det originale Ford VIN nummeret og Shelby VIN nummeret

Bilforumet.no
Moderator: Lakk og Karosseri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satan har du kjøpt den bilen. Må egentlig si jeg tviler litt siden det er mange "skrythalser" her på forumet. Men jeg lar deg få tvilen til gode. Uansett det jeg vil frem til er at jeg hadde det første bilde du la ut som bakgrund på pc'n i over 1 år for en tid tilbake. Du har kjøpt min abselutte drømme søndagstur bil i hele værden isåfall. Og håper og ber på mine knær at hvis du snakker sant og har kjøpt bilen tar en tur over fjellet til noen av de MANGE am-car treffene rundt oslo området at jeg får titte nærmere på dette vidunderet av en bil og kansje hvis jeg er snill gutt så lar du og julenissen meg sette meg inn i bilen også:)

 

Fant ennå ett bilde på datan av bilen "din" som du ikke hadde lagt ut.

Supersnake1.jpg

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry men kom plutselig til å tenke på en sak. Er det DEN bilen på bildene du har kjøpt? Mins å huske at den bilen det er tatt bilde av er en "super snake". Med andre ord en replika GT500. Så det er jo isåfall ikke en ekte GT500. Super strøken og sinnsyk rå bil. Fortsatt en drømme søndagstur bil men fortsatt en replika.

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår