Gå til innhold

dårlig varme,abs ,airbag

Ranger emnet


henninglen

Anbefalte innlegg

hei, jeg har en s4 92 mod stv, som det blåser bare litt lunk inn i bilen..

slangene inn til register blir ikke så varme som slangene til radiator. kan varmeapp.registeret være tett?? skal det blåse veldig varmt på di bilene? leste også ut verdi på utv temp føler og den visste 90 grader..(ikke temp føler til kjølevæske)kan det ha noe med at det blåser bare litt lunk i bilen? det er vakum på slangen til krana, og tror den fungerer som den skal.

 

lyser også airbag lampe og abs lampe men får ikke koplet meg inn på abs og airbag systemet med diagnose tester.. han jeg kjøpte bilen av sa det har vært vannlekkasje i bilen og han trodde styreboksene kunne ha tatt kvelden. noen som har vært bort dette før??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har selv samme problem med ABS lyset. leverte bilen til verksted, og de fant ikke ut noe via diagnosekontakten.

AIRbag lyset lyser også i noen minutter etter start/kjøring før dette går av... vet ikke om dette er normalt?

Audi S4 92 (sedan)

Chrysler Neon 95

VW Golf 2 86 [solgt]

Honda Prelude 86 [solgt]

Subaru Impreza 93 [solgt]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm, men hvis slangene inn til varme registeret er kalde kan det ikke være så mye annet,har du byttet no kjølevæske på den i det siste eller kjørt tanken tom eller lignende?

AUDI A4 1.8T STV 1998 MOD

X Mitsubishi L200 instyle 2.5di-d 2007

X Passat 130 tdi 2003

X Polo color consept 1.6 (nos)1996

X Golf 2.8 vr6 1993 X Audi a4 1.8T 1998

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår