Gå til innhold

snurbo!

Ranger emnet


romlingen

Anbefalte innlegg

Vi hadde en slik før. Eller, har den enda, men den står bare å ruster. Har en motor i bra stand med turbo, 165 hk..

 

Elektronikken kan være litt plagsom av og til, men ellers er det bra skuddsikre bilder etter vår erfaring. Motoren vår har gått litt over 300000km, og den går som f*** enda! ;)

 

Vi kjørte på ferie med denne bilen med campingvogn som var for tung for bilen, og vi suste forbi trailere i 12% stigning i 160km/t ;) Så den motoren går GODT.

 

Det du kan trenge er en chip, og stille litt på turbotrykket. Du kan havne på rundt 200/220hk da. Girkassa skal visst være ganske så sterk, så tror ikke du trenger oppgradering/forsterkning av girkasse.

 

Kanskje hiv inn en ny intercooler, siden den originale er nokså liten.

 

Lykke til! ;)

* Fiat Uno Turbo 1.4l MK2 1992 *SOLGT*

* Toyota Corolla GTi AE92 1988 *DØD*

* Toyota Corolla XLi 1992 *SOLGT*

* Honda CRX 1989 *SOLGT*

* Toyota Corolla AE86 Levin 1984 Super Charger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter på laptoppen min nå, men på den stasjonære maskinen min (som står hos en kompis) har jeg en link til en side som kan ha chip til denne bilen. Jeg gir deg link her i løpet av et par dager ;)

* Fiat Uno Turbo 1.4l MK2 1992 *SOLGT*

* Toyota Corolla GTi AE92 1988 *DØD*

* Toyota Corolla XLi 1992 *SOLGT*

* Honda CRX 1989 *SOLGT*

* Toyota Corolla AE86 Levin 1984 Super Charger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig morsomme biler! De er mye bedre enn sitt rykte mener nå jeg. Men de har vel sine svakheter de også. rust og elektrisk?

 

Jeg har en 88 modell som jeg skal selge for en billig penge. Si i fra hvis du er intr.

Rune

XC70 2,4 T 01 mod.

V70 2.0 T 97 mod.

Mazda 323 4wd turbo lekebil for voksne gutter

BMW Z3 1.9 97 mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår