Gå til innhold

Den store tråden for syting og skryting

Ranger emnet


Juristen

Anbefalte innlegg

Det er jævlig mange syte- og sutretråder på forumet for tiden.

 

Hva med å samle all dritten på et sted? Her kan dere lire av dere alt dere har å klage på, så slipper vi at andre tråder og forumet generelt blir nedlesset av sutring :)

Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 474
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg syter og løager over folk som går på sosialtrygd!!!!!

Hvorfor i hællvete skal jeg betale 150.000 av det jeg tjener til folk som er feite, late, stygge og jævlige...og som atpåtil sier at de LIKER å motta mine skattepengeronfiredevi

 

Trygdesystemet i Norge er gjennomført råttent.

Betaler 38% skatt og atpåtil får jeg en maddafakkings baksmell på 20 jævla tusen.

Var vel ei bælfeit stygg lat pillespisende lat kjærring som smalt trygdebilen(som jeg allerede har betalt 150.000 for) inn i et eller annet og måtte rette den.

Staten tenkte som så....han vet vi blir grinete, så vi tar 20.000 bare for morroskyld...hahahahahaha!!!(flirte staten ondskapsfullt)

Jeg vil ikke betale skatt.

Jeg vil betale sykehus,tannlege og sånnt selv.

Legg ned velferdsstaten!!!!!!! DEN SUGER!!!!!!!!

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Late folk fortjener ikke penger!!

Nå er jeg jævli overbevist om det....vært på jobb sia 6 i mårrest og det ser ut til at jeg skal fortsette å være her.

 

Men hvorfor i svarte hællvete skal trygda-j'vlene ha penger av meg?

De skal jo faan steiki hællvete meg ha nesten 40 jævla%.

Det er da for svarte grønne svingende meg ikke de som jobber.

Det er jeg det....jobber minst 6 dager i uka jeg, og tar på meg alt jeg får til av nattjobbing og overtid.

Men trur du faan meg ikke de late stygge feite kvalme ekle sosialklientene skal ha penger av meg? ÅJOOODA!!!!

"jeg er arbeidsufør...har psykiske problemer"

Ja men så se til hællvete å pakk hagleløpet i kjeften og blås bakhue ditt opp mot veggen i sosialboligen din som alle andre psykisk ustabile da!!!!!

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

satan, e jo bære sport, fotball og faenskap på tv

22 kjøtkuka som springer etter en ball og prøver og få den i rett mål

 

Som med ett blir homo og skal ha gruppeklem etter scoring? Eller hva med å friste lagkameratene sine med 6-pack'en og håpe på kos i dusjen når førstemann mister såpa?

Christian

'77 Caprice

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som med ett blir homo og skal ha gruppeklem etter scoring? Eller hva med å friste lagkameratene sine med 6-pack'en og håpe på kos i dusjen når førstemann mister såpa?

 

gele i håre og rollon i ræva, det er det homseguttene har når di skal spille fotball.

ska vær så satans fin på håre når de ska ut på ban uansett i hælvetta om dæ regna så skal de homses opp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår