Gå til innhold

Politivedtekter

Ranger emnet


high octane

Anbefalte innlegg

  • Svar 72
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Juristen er en feig fyr.

Tøfft å slenge dritt når ingen vet hvem han er og heller ikke tørr vise sitt sanne jeg.

 

Slutt å slenge dritt og irritere meg.

Liker ikke at du inviterer meg til å delta i de emnene du er sterkest, for så å drite meg loddrett ut.

 

På forumet er du sterkere enn meg

Tenk over det

 

Kjære vakre vene, når blei du så bløt? Ha litt humor da :) Jeg har for øvrig ikke invitert deg til å gjøre en dritt, jeg lurte bare på hvorfor du hadde slutta å engasjere deg.

Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I denne tråden så er det det ja!

 

Men Juristen sender Skurk pm for å informere han om at det er lenge siden han hadde lagt ut noe på juridisk-forumet, det er vel en slags invitasjon?

 

Det var mer et spørsmål om hvorfor han hadde blitt så stille.

Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke via PM.

Foreslår at Juristen starter sitt eget forum.

Feigfitte-forumet: forumet for politiaspiranter, og wannabe-advokater.no

 

Grunnen er enkelt og greit noe så enkelt som at jeg ikke gidder å gå ut med navn, for da kan folk forbinde det med advokatfirmaet jeg jobber i, og det er ikke sikkert at de er så forbanna glade for at jeg lirer av meg allverdens tullball her. Hehe :)

 

Du er vel mer wannabe-advokat enn meg, så kom til ro.

 

For øvrig, for å gjenta meg selv: når blei du så forbanna hårsår? Her hadde vi flere morsomme samtaler/diskusjoner på gang, og så blir du plutselig bare frekk og grinete. Unnskyld at jeg lever, da ;)

Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er vel mer wannabe-advokat enn meg, så kom til ro.

 

For øvrig, for å gjenta meg selv: når blei du så forbanna hårsår? Her hadde vi flere morsomme samtaler/diskusjoner på gang, og så blir du plutselig bare frekk og grinete. Unnskyld at jeg lever, da ;)

 

kan vi slutte å slenge dritt og være litt saklige nå?

~Wild Racing~

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan vi slutte å slenge dritt og være litt saklige nå?

 

For all del. Jeg føler ikke at jeg har slengt noe dritt, jeg bare lurte på hvorfor Skurk plutselig blei så veldig defensiv. Han pleier å være så frisk i frasparket, så det ligner ikke ham å bli deprimert av at noen svarer ham. Men han klarer sikkert å svare for seg selv, uten å bli assistert av sin lille hjlelper, tror du ikke? :)

Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For all del. Jeg føler ikke at jeg har slengt noe dritt, jeg bare lurte på hvorfor Skurk plutselig blei så veldig defensiv. Han pleier å være så frisk i frasparket, så det ligner ikke ham å bli deprimert av at noen svarer ham. Men han klarer sikkert å svare for seg selv, uten å bli assistert av sin lille hjlelper, tror du ikke? :)

 

hans ''lille hjelper'' (som til din informasjon er samboern hans)

har litt trøbbel med å se på at folk rakker ned på han uten å si noe! skjønner vel at jeg reagerer?

~Wild Racing~

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg brydd hodet mitt en hel del, og står igjen med 2 etternavn og 2 adresser og en jævla svær haug med telefonnummer.

 

Er det så viktig hvem han er da? Jeg har heller ikke gått ut med navnet mitt her, og ingen syter over det...

 

Lille hjelper er ett arti navn, hadde en lærer som hadde det navnet ^^

2stk 08' Ecco size 41.

X 95' BMW 328i - solgt

x 93' Mitsubishi Galant 1.8GLi - skrota

x 83' Volvo 245 2.3 GLE - solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår