Gå til innhold

Politivedtekter

Ranger emnet


high octane

Anbefalte innlegg

Haha..!!

Har vel et lit bredere spekter på livet enn at jeg gidder å bry meg katta i det som står på et maddafakkings bilforum.

 

Forumet er bare noe jeg gidder å belemre meg med når jeg er på jobb.

 

Slutter på jobb 23:00 i kveld.

Skal ut en tur etterpå....kjøre en tur før jeg går og legger meg.

 

Gratulerer da...hehe...

 

Tar du turen ca 4,2 mil nordover langs E6 da eller?

Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 72
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja, liker strøket der omkring.

Flytter vel dit snart tenker jeg.

Skal på esso`n og tanke opp sånn i halv12-tida.

 

Hvorfor flytte dit, når du bor såpass fint i Oslo? Høres ut som en dårlig deal å kjøre hit for å fylle bensin :) Det er jo ofte billigere like sør for Oslo...?

Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er 4,2 mil lengere nord? For de av oss som måtte undre...

Kløfta el no? Opplys de uvitende :)

 

Jeg antar at han mener Jessheim. Det er der den omtalte Esso'n ligger, like etter avkjøringa til Gardermoen. Et skikkelig rånemekka, har jeg fått forståelsen av...

Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Njash...er vel den rett etter politikontoret på jessheim jeg tenker på jeg da...

Juristen er observert ved esson ved flere anledninger..

btw:er vel rundt 4,4 mil fra meg til deg mr.rettsintans

 

Hm. Okidoki. Det er ikke like mange rånere der, tror jeg. Du møter trolig flere likesinnende hvis du kjører et par km til :)

 

For det første: du aner ikke hvem jeg er eller hvordan jeg ser ut. For det andre: jeg har aldri råna, foruten én gang da jeg var 15 år ;) For det tredje: Ikke prøv å være frekk eller morsom på min bekostning, for det klarer du ikke :D

 

Mye mulig at det er 4,4, det var du som sa 4,2, så da forholdt jeg meg til det. Jeg vet jo ikke nøyaktig hvor du bor :)

Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Njash...er vel den rett etter politikontoret på jessheim jeg tenker på jeg da...

Juristen er observert ved esson ved flere anledninger..

btw:er vel rundt 4,4 mil fra meg til deg mr.rettsintans

 

Her har jeg selv rånet :)

Fin den runden på Jessheim :)

GTti

244Rat 1975

FUNKSJON FØR FORM

Daihatsu Modifiers Scandinavia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanskje jeg ikke vet hvem du er...

 

Du gjør nok ikke det, nei. Og det gjør ingen andre på dette forumet heller, såvidt meg bekjent. Så da kan du eller andre vanskelig ha observert meg der :) For øvig tror jeg heller ikke at jeg har vært der mer enn et par ganger i løpet av de siste fire-fem åra... Kjører så godt som aldri den veien, og fyller alltid andre steder.

Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du gjør nok ikke det, nei. Og det gjør ingen andre på dette forumet heller, såvidt meg bekjent. Så da kan du eller andre vanskelig ha observert meg der :) For øvig tror jeg heller ikke at jeg har vært der mer enn et par ganger i løpet av de siste fire-fem åra... Kjører så godt som aldri den veien, og fyller alltid andre steder.

 

Hans Bauge heter du ;)

GTti

244Rat 1975

FUNKSJON FØR FORM

Daihatsu Modifiers Scandinavia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Bauge heter du ;)

 

I wish, men jeg har dessverre ikke papirer på at jeg er splitter pine gal, og heldigvis har jeg litt mer av livet foran meg enn hva som kan sies om den gamle tullingen. Men han skal ha for innsatsen...hehe :)

Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I wish, men jeg har dessverre ikke papirer på at jeg er splitter pine gal, og heldigvis har jeg litt mer av livet foran meg enn hva som kan sies om den gamle tullingen. Men han skal ha for innsatsen...hehe :)

 

Du har livet foran deg...

Han bor forresten ute på nesodden..Så feil kan man ta..hehe

GTti

244Rat 1975

FUNKSJON FØR FORM

Daihatsu Modifiers Scandinavia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår