Gå til innhold

Cosworth vs Yamah R1

Ranger emnet


Asim

Anbefalte innlegg

Hei

 

Tror du virkelig ikke han gir full gass?

Hvorfor legger han seg ned? for å leke kis?

 

Men... siden du mener dette ikke er riktig... og evnt at dette er filmtriks... så utfordrer jeg deg til å stille opp med din sykkel... vi kommer til bærum :)

 

Send meg gjerne en pm for å avtale tid og sted :)

 

ikke noe problem, jeg kan fint kjøre mot deg i ordnete forhold, evt på gardermoen raceway eller noe, jeg vet at du tar de første meterene , men etter det har du lite sjanse, sykkelen er satt in for vinteren men jeg tar gjerne utfordringen til våren eller sommeren igjen, har kjørt mot mye biler før og dette blir nok like morro denne gangen også,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 639
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

men missforstå meg rett, bilen din med 600 hk ca er en kul bil, men beklager mot en R1 sykkel så har du ikke sjanse på en "rett" vei, seff en svingete vei så er det nok en annen sak, men med en rolling start så har du ikke mye sjanse, og som jeg leser her så er det litt fusk på sykkel mellom 10 og 12, og det er jo da denne sykkelen fungere best, (ca fra 8,5 og opp.) og seff kjører han uten kåpe som noen her sier så er det en HELT annen sykkel og kjøre. men seff er du kjent i asker og bæreum? test bilen på påkjøringen til e-18 retning oslo, fra holmen, stopp i starten av påkjøringen der veien slutter og gi full gass til broen som går over e-18, klarer du mere en 200 dit så blir jeg forbauset.. har selv hatt en kjapp gatebil og har hatt mc de siste 5 år.. så ja jeg har peil på hva jeg snakker om, sier ikke at jeg er noen verdensmester som vet alt og kan alt , men jeg sier bare mine fakta og egene erfaringer, har også kjørt mot en hvit porche som gåt i asker med bur ets, snakket mye med den eieren etter en kjapp tur ut av oslo han har ca 650 hk på hjulene og den kikk bra, men beklager hadde ikke sjanse på e-18.

 

og ja kjøring av bil OG sykkel har mye og si and føreren, hvis du tar en god start med en r sykkel så har ikke en bil sjanse i det hele tatt, og da snakker jeg om 8000-11000 rpm før man filer på clutch, men seff annpå føreren,og starte en R1 eller en R6 (som jeg har erfaring med) i ca 10000 rpm og file på clutch kan for få noen til og bli skremt,

 

men ja nok en gang tar gjerne i mot en "challenge" fra deg,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du edru?

 

1. Hvis du skal regne med vekter, så må du også ta med føreren.

 

2. Når det gjelder dreiemoment, så hopper du elegant over at motorsykkelen kan snurre på dobbelt så høyt turtall på som Sierraen. Dobbelt turtall gir dobbelt så stort moment på drivhjulet. For det er dreiemoment på drivhjulet som teller.

 

1. Hvordan vet jeg vekten på førerne? hvordan vet jeg hvor mange det er i Cosworthen?

 

2. Holy crap! er du edru eller?

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å herregud så mange verdens mestre her!

 

Personen på sykkelen gav maks av det han hadde!

det samme gjorde personen i cossien.

 

FACE IT! det finnes biler som er råere en Rrrrrrrrrrrrrrrrrrrr syklene!

 

 

ohh...IQ kongen du skjønner jeg...hahaha..dust

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å herregud så mange verdens mestre her!

 

Personen på sykkelen gav maks av det han hadde!

det samme gjorde personen i cossien.

 

FACE IT! det finnes biler som er råere en Rrrrrrrrrrrrrrrrrrrr syklene!

 

 

jaja noen sto ikke først i køren da gud utleverte IQ.. men men, man skal ikke le av de som ikke er like smarte som oss andre..

 

MEN just for the record.... denne cossien dro denne sykkelen, hørte at sykkel hadde fusk og det gjorde nok utløpet, men den cossien tar nok ikke en "frisk" R1..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja noen sto ikke først i køren da gud utleverte IQ.. men men, man skal ikke le av de som ikke er like smarte som oss andre..

 

MEN just for the record.... denne cossien dro denne sykkelen, hørte at sykkel hadde fusk og det gjorde nok utløpet, men den cossien tar nok ikke en "frisk" R1..

vet du hvilken cossie og R1 det er snakk om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja noen sto ikke først i køren da gud utleverte IQ.. men men, man skal ikke le av de som ikke er like smarte som oss andre..

 

MEN just for the record.... denne cossien dro denne sykkelen, hørte at sykkel hadde fusk og det gjorde nok utløpet, men den cossien tar nok ikke en "frisk" R1..

hvem faen spurte om din mening?

 

jeg kjenner begge to og kan si at ingen av de to førerene legger fingern i mellom på noen ting!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du skjønner ikke stort du trur jeg...hvis du kjenner mc sjåffissen så ere vel bare å ringe han så får du akkurat det jeg har skrevet,for det er han jeg siterte og bare så det er sagt så kjente jeg vel han før du var i puberteten.BIKEN GÅR IKKE SOM DEN SKAL!!!hvis du ikke har skjønt det nå så ere vel ikke no håp.hjelper ikke om du har full gass hvis den ikke går på full gass...I rest my case!

No smoke,no fun!

Big bore,høykomp,porta topp,store ventiler,Yosimura rs3,modda rs38r,

spesial slipte ov 01 kammer,V&H powerpak,billet clutch+++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GixxerThou
Hei

 

Tror du virkelig ikke han gir full gass?

Hvorfor legger han seg ned? for å leke kis?

 

Men... siden du mener dette ikke er riktig... og evnt at dette er filmtriks... så utfordrer jeg deg til å stille opp med din sykkel... vi kommer til bærum :)

 

Send meg gjerne en pm for å avtale tid og sted :)

 

Du må jo faen meg være helt lobotomert kis. Kjører selv Gixxer 1000 K3 og stiller GLEDELIG opp. Møt meg hvor enn du vil, og jeg vil se deg i mine speil... om jeg gidder å se i dem da !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GixxerThou
å herregud så mange verdens mestre her!

 

Personen på sykkelen gav maks av det han hadde!

det samme gjorde personen i cossien.

 

FACE IT! det finnes biler som er råere en Rrrrrrrrrrrrrrrrrrrr syklene!

 

Still opp med tilsvarende bil da mister hotshot, jeg stiller med min gixxer 1000 med KUN slip-on potte. Min fusker ikke, så det står opp til deg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvem faen spurte om din mening?

 

jeg kjenner begge to og kan si at ingen av de to førerene legger fingern i mellom på noen ting!

 

 

HVEM faen spurte om din mening lille gutt. du har verken erfaring ang og kjøre sykkel eller ha kjapp gatebil virker det som, så hvis du tar deg ner av det folk skriver her inne så må du nok finne det et annet forum, tror det finnes et som heter http://www.barnetv.no eller noe.. der kan du bruke store ord vettu lille gutt. OG da blir du murligens sett på som tøff, for det blir du ikke her inne.. sorry men det er pampers bleie skift på deg nå.. haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HVEM faen spurte om din mening lille gutt. du har verken erfaring ang og kjøre sykkel eller ha kjapp gatebil virker det som, så hvis du tar deg ner av det folk skriver her inne så må du nok finne det et annet forum, tror det finnes et som heter http://www.barnetv.no eller noe.. der kan du bruke store ord vettu lille gutt. OG da blir du murligens sett på som tøff, for det blir du ikke her inne.. sorry men det er pampers bleie skift på deg nå.. haha

jaha?

vel jeg har en 350 hk skyline i garasjen, så der brandt du deg på den, jeg har prøvekjørt flere artige biler med mye pulver, så der brandt du deg på den.

 

Barnetv er vel mer for deg en for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saklig diskusjon....

 

Kan jeg da bare ta dette opp til toppnivåene i racing?

 

En F1 med 850hk på 600kg er saktere (i aks og toppfart) enn en MotoGP sykkel med 250hk på 200kg. Så rett frem har jeg ingen problemer med å tro at en R1/CBR/Gixxer/F4 osv som fungerer tar rimelig heftige biler. I svingene er noe annet.

 

Kan godt tro at du tok han også Asim, men som nevnt så er den sykkelen uten kåpe og fusker litt :)

 

OK?

2stk 08' Ecco size 41.

X 95' BMW 328i - solgt

x 93' Mitsubishi Galant 1.8GLi - skrota

x 83' Volvo 245 2.3 GLE - solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaha?

vel jeg har en 350 hk skyline i garasjen, så der brandt du deg på den, jeg har prøvekjørt flere artige biler med mye pulver, så der brandt du deg på den.

 

Barnetv er vel mer for deg en for meg.

 

hysh du nuh...ikke drit deg mer...du dreit deg med en post her og trenger ikke drite mer i kummen din... ;)

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår