Gå til innhold

Detailers Club Norway (Forumet er nå åpnet)

Ranger emnet


Dennis87

Anbefalte innlegg

  • Svar 158
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dette fikser.Nå er i alle fall frøet satt.Vi må bli litt enige om hvordan vi skal gjøre ting i praksis,hvem vi kontakter mht gofe priser på produkter eksPanvulk,Norprol,krefting osv.Vi må være åpen for gode merker eks:Meguiars,Autoglym etc.Noen som er enig?Snakker vi kostnad for medlemsskap slik at medlemmer får det billigere slik som Naf gjør det,men at alle får kjøpe,men da litt dyrere for ikke medlemmer?Da tror jeg det kan bli et lokkemiddel,eller hva tror menigheten om det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ikke ille ut dette, syntes kansje navnet er litt langt da, hadde vært bedre med en forkortelse av ett eller annet, men DCN.net/no er vel tatt regner jeg med.. ishine.no, polert.no/net, polere.no/net, polerebil.no/net, blankbil.no/net, polish.no, bilpolish.no, blankerebilennabon.no (bbn.no), wcpp.no (wash-clay-polish-protect) Ellers liker jeg detailers-club-norway (dc-norge.no) godt også. autogeek.no er også tilgjengelig, men da må det ordnes med Max hos ag i USA mht rettigheter ol, samt at andre sikkert ikke kan annonsere derfra...

 

Duragloss ser etter en distributør/agent i Norge/skandinavia, men går også an å høre hva han gir av eventuelle rabatter om det settes en banner på siden fra han, samme gjelder vel autogeek, s100.no og cleanyourcar også (som jeg kjenner til), høre om de gir noe rabatter mht linking fra denne siden til Norske kunder (medlemer el ikke?) Panvulk var ikke interisert i noe rabatt avtaler, men de kunne gjerne være med på eventuelle arrangemanger som ble satt opp (dette var mht et annet forum, men gjelder sikkert om det skulle bli et eget bilpleieforum her på berget) samme kan sikkert gjelde NorskProl uten at jeg har sjekket..1 års kontrakter på annonseplass er også en grei ting, så de ikke henger der forever...he he

 

Uansett lønner det seg sikkert å ha et åpent forum i starten der alle kan spørre om hva de ønsker mht bilpleie samt at det er noen modratorer der med noe mellom øra som fjerner de som det bare er kødd og rør med..Bilpleie delen her på bilforumet har vært 100% skånet for surr og rør og det er veeeeeeldig behagelig uten for mye "tiss og promp" her inne..

 

Samt at de som setter opp siden, gjør jobben rundt det vil "eie" navnet og rettighetene vil jeg mene (feks dennis) tilfelle det skulle være noen som vil "ha" siden etter noen år for sitt eget merke da..dvs bilforumet.no har sikkert en verdi de også nå som de er blitt større, samme kan fort gjelde en bilpleie side om den vokser seg fet..

 

Ideen er bra den, og å betale 100-150-200 kr i året er sikker levlig også mht meg...hvem ordner stickers? he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår