Gå til innhold

McLaren jukser

Ranger emnet


Auto-Union^A6^

Anbefalte innlegg

Hvis noen av dere fulgte med på Alonsos intervju etter løpets end i kina kan dere vel kommentere denne tråden. Han ga hint om at Hamilton vanligvis får bedre bil en han selv om de er samme team. Hamilton er ikke bedre enn alonso, altså det er bilen som gjør at Alonso ikke ligger 10 poeng eller mer foran Ham istedenfor omvendt. Hva er dette for noe tull?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Vel...

 

Disse beskyldningene har ført til at i Brasil er McLaren teamet "overvåket" av en FIA representant som skal være til stede for å se til at Hamilton ikke får noen fordeler overfor Alonso. Men som resultat av at Hamilton brøt i Kina har han nå fått en ny motor, denne skal da kun holde det siste løpet i årets sesong og vil dermed være tunet til å ha noe mer effekt enn Alonso's motor.

 

Nå har det jo vært noe bråk allerede denne helga, McLaren som team ble straffet pga. at Hamilton "skrubbet inn" to sett med regndekk, mens reglene sier at han kan "skrubbe inn" ett sett med regndekk og ett med ekstrem regn. McLaren ble som resultat av dette ilagt en bot, samt at FIA tok "beslag" i det ene dekksettet. Super Aguri fikk samme straff for samme regelbrudd med Sato, og Honda for samme regelbrudd med Button. Så hvis det blir regn under løpet vil disse 3 ha ett sett mindre med regndekk enn de andre førerne. Det kan fort gjøre utslag på resultatet.

 

Men som ihuga Ferrari fan har jeg bare en ting å si...

 

Forza Ferrari...

If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti

 

GT: Tifosi78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg akkurat sett det siste formel en løpet. GRATULERER FERRARI og KIMI. De er et skikkelig team og samarbeidet er helt uslåelig. Helt fra begynnelsen av da massa sperret Hamilton så kimi kunne komme seg forbi, og lot han vinne, ble nesten litt tørt der...hehe men som sesongen er over kan jeg si at dette var en av de mest spennende sesongene gjennom hele formel 1 historien. gleder meg til oppstart igjen. McLaren ga hamilton en bedre bil og ha har hatt det gjennom hele sesongen, men klarte ikke å vinne nei..haha. Kimi og alonso er de virkelig mestere, og massa så klart. Likte veldig godt ferraris samarbeid, var mye bedre enn alle de forbikjøringene til sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

 

 

 

jeg visste det!!!!!

 

oooh jeg hadddde troen i han! han vant!

.:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og enda godt at mesterskapet ble avgjort på banen, ikke i en rettsal. Det har vært en utrolig spennende sesong selv om det er kun noen få løp jeg har fått sett ettersom jeg ikke har Viasat. Men det hele kommer litt i skyggen av spionskandalen der McLaren ble idømt bot og ble fratatt poengene i merkemesterskapet. Det igjen gjør at det smaker ekstra godt av seieren til Kimi og Ferrari. Hadde blitt med en lei bismak hvis Alonso eller Hamilton hadde tatt hjem mesterskapet...

 

Forza Ferrari - Campione del Mondo...

If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti

 

GT: Tifosi78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er vell bare å grattulere kimmi raikonen med ett vm gull han absolut fortjener selv om jeh hadde håpet på hamilton.

 

tviler sterkt på at alonso får dårligere bil enn hamilton... det er jo bare å se på lønningslistene foreksempel, hva er vitsen med å leie inn en stjernefører som alonso for å bruke ham som annenfører og heller prioritere nykommern hamilton? jeg tror heller det begynner å gå litt rundt for alonso siden han blir frakjørt av en yngere fører med mindre erfaring.

Opel ascona b-16v

Opel Calibra 4x4 turbo

Audi a4 1,8tq

Suzuki drz-400sm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår