Gå til innhold

Flere som husker 512 TR fra NFS 1? Hehe


Magnalf

Anbefalte innlegg

Hadde vært no å hatt en sånn ja :) Gode minner fra Need for Speed, hehe..!

 

Ja vist husker jeg! Road&Tracks Need For Speed i sin originale utgave var nydelig. Selv har jeg special edition utgaven. Personlig regner jeg det som det første skikkelige bilspillet!

 

Men jeg må nok minne deg på at Ferrarien i spillet er en 512 TR :)

 

De andre bilene er Corvette ZR!, Diablo VT (RWD), honda nsx, og viper R/T.

_________________________

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vist husker jeg! Road&Tracks Need For Speed i sin originale utgave var nydelig. Selv har jeg special edition utgaven. Personlig regner jeg det som det første skikkelige bilspillet!

 

Men jeg må nok minne deg på at Ferrarien i spillet er en 512 TR :)

 

De andre bilene er Corvette ZR!, Diablo VT (RWD), honda nsx, og viper R/T.

 

Takk for rettelsen! Var jo denne jeg mente! :=D Faen den er så rå ass hehe.

 

Husker Toyota Supra var med også, den gikk som en dass hehe!

 

Og btw det var Acura NSX, ikke Honda NSX ;) :D

 

Presentasjonsvideoene av de forskjellige bilene var dritrå *elsk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror du kan finne biler helt nede i kr. 500 000,- men da har de gjerne ikke komplett historikk, har vært skadet eller har mange km på nakken... Bilen bør være i bra stand ellers kan det bli fryktelig dyrt:cool:

 

Fy faen så nydelig bil dette er:)

 

Hvordan ligger forresten Testarossa i pris for tiden? Ser jo eksempler til salgs fra 600-900 000NOK. Er jo ganske rimelig for en slik heftig bil.

01`Porsche 911 Turbo

04`BMW 530 DAT, konebilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy faen så nydelig bil dette er:)

 

Hvordan ligger forresten Testarossa i pris for tiden? Ser jo eksempler til salgs fra 600-900 000NOK. Er jo ganske rimelig for en slik heftig bil.

 

er i grunn ganske DYRT for en så gammal bil. om du er ute etter å få forlenga penisen din og skryte av at du har en testarossa så er nokk de 900 kr dine verdt en slik bil!

 

men om du faktisk vil ha noe som i det heletatt fløtter seg og KAN brukes til annet enn å stå nyvaska i garasjen over vinteren så finner du biler som går langt bedre for en fjerde-del av prisen:):spin

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er i grunn ganske DYRT for en så gammal bil. om du er ute etter å få forlenga penisen din og skryte av at du har en testarossa så er nokk de 900 kr dine verdt en slik bil!

 

men om du faktisk vil ha noe som i det heletatt fløtter seg og KAN brukes til annet enn å stå nyvaska i garasjen over vinteren så finner du biler som går langt bedre for en fjerde-del av prisen:):spin

 

Det siste du skrev tror jeg ikke du har peiling på i det hele tatt.

 

Har du i det hele tatt kjørt en slik bil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er i grunn ganske DYRT for en så gammal bil. om du er ute etter å få forlenga penisen din og skryte av at du har en testarossa så er nokk de 900 kr dine verdt en slik bil!

 

men om du faktisk vil ha noe som i det heletatt fløtter seg og KAN brukes til annet enn å stå nyvaska i garasjen over vinteren så finner du biler som går langt bedre for en fjerde-del av prisen:):spin

 

Hadde jeg hatt en slik bil, hadde jeg brukt den hver dag.

 

Og kjøreopplevelsen på slike biler kan ikke sammenlignes med andre biler. Disse er laget for å bli kjørt!

-Subaru Impreza WRX "STi" 01'

-Subaru Impreza WRX 01'

http://www.dlgracing.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er i grunn ganske DYRT for en så gammal bil. om du er ute etter å få forlenga penisen din og skryte av at du har en testarossa så er nokk de 900 kr dine verdt en slik bil!

 

men om du faktisk vil ha noe som i det heletatt fløtter seg og KAN brukes til annet enn å stå nyvaska i garasjen over vinteren så finner du biler som går langt bedre for en fjerde-del av prisen:):spin

 

Selvfølgelig er det dyrt for en så gammel bil, men jeg tror vel også du prater litt mer enn det du har dekning for nå.

Har du tenkt på verditap f.eks. Ferrari er en av de bilene i dag som holder seg best i verdi når de har nådd en viss alder. Testarossa er en av disse bilene som snart ikke vil falle mer i pris, kanskje heller det motsatte.

 

Og nei, de har ingenting å gjøre på norske vinterveier, de trives best i plussgrader og solskinn, slike biler er til for å nytes, men det skjønner du ikke før du sitter bak rattet på en selv.

01`Porsche 911 Turbo

04`BMW 530 DAT, konebilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår