Logo

Gå til innhold

3Kjøpe felger i Sverige, lønner det seg?

Belgen

Belgen 25.September.07 - 19:36

• Opp

Belgen 25.September.07 - 19:36

• Opp

Skal ha nye felger til Mazdaen og tenkte på å dra til Sverige for å kjøpe de. Har hørt at man kan spare en del på å dra ove grensa for å kjøpe felgene og dekk, stemmer det? og vil dere anbefale det?

Det jeg tenker på er at hvis noe går galt med felgene er butikken jeg kjøper fra langt unna og er usikker på service. Selvfølgelig er den forskjellig fra sted til sted som her i landet, men har ingen erfaring med svenske handel, untatt bacon og snus så ville forhøre meg litt med noen som kanskje har litt peiling.

Hvis å dra over grensa og gjøre handelen er å anbefale er det noen som vet om noen butikker jeg kunne dra til? bor i Oslo så må være i området rundt Svinesund/Strømstad.

takker for svar :)
    Belgen

Belgen 26.September.07 - 19:00

• Opp

Belgen 26.September.07 - 19:00

• Opp

Noen som kan hjelpe meg her?
    780V8

780V8 26.September.07 - 19:12

• Opp

780V8 26.September.07 - 19:12

• Opp

Bestill herfra og få de til å sende de som poste restante til postkontoret i Strømstad.

Er ikke så nøye med garantiproblemer, er jo ikke spesielt mye som kan gå galt med felger, som du ikke er skyld i selv..

Flere her på forumet har handlet slik, dog ikke meg selv, så kan ikke hjelp utover dette. Husk at prisene er i Svenske kroner så det blir litt billigere :)
    tOFFY

tOFFY 05.June.10 - 10:54

• Opp

tOFFY 05.June.10 - 10:54

• Opp

Bestill herfra og få de til å sende de som poste restante til postkontoret i Strømstad.

Er ikke så nøye med garantiproblemer, er jo ikke spesielt mye som kan gå galt med felger, som du ikke er skyld i selv..

Flere her på forumet har handlet slik, dog ikke meg selv, så kan ikke hjelp utover dette. Husk at prisene er i Svenske kroner så det blir litt billigere :)

Jeg sjekka den siden du linker til. Dem syns jeg var dyre, over 800,- til min bil Hyundai H-1 (114,3-5 boltsirkel og 15" felg)
    Mens nordendekk.no kan skaffe felger helt ned i 633,-
    event frakt og toll kommer jo uansett.

Finner du ikke svar på det du lurer på? Her ser du hvordan du spør om noe nytt