Gå til innhold

Kjøpe felger i Sverige, lønner det seg?

Ranger emnet


Belgen

Anbefalte innlegg

Skal ha nye felger til Mazdaen og tenkte på å dra til Sverige for å kjøpe de. Har hørt at man kan spare en del på å dra ove grensa for å kjøpe felgene og dekk, stemmer det? og vil dere anbefale det?

 

Det jeg tenker på er at hvis noe går galt med felgene er butikken jeg kjøper fra langt unna og er usikker på service. Selvfølgelig er den forskjellig fra sted til sted som her i landet, men har ingen erfaring med svenske handel, untatt bacon og snus så ville forhøre meg litt med noen som kanskje har litt peiling.

 

Hvis å dra over grensa og gjøre handelen er å anbefale er det noen som vet om noen butikker jeg kunne dra til? bor i Oslo så må være i området rundt Svinesund/Strømstad.

 

takker for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestill herfra og få de til å sende de som poste restante til postkontoret i Strømstad.

 

Er ikke så nøye med garantiproblemer, er jo ikke spesielt mye som kan gå galt med felger, som du ikke er skyld i selv..

 

Flere her på forumet har handlet slik, dog ikke meg selv, så kan ikke hjelp utover dette. Husk at prisene er i Svenske kroner så det blir litt billigere :)

[ ] -88 Volvo 780 Bertone V8

[X] -86 Volvo 245 GLT V8

[X] -76 Porsche 911 Targa

[X] -69 Plymouth GTX cab

[X] -73 Volvo 164E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 years later...
Bestill herfra og få de til å sende de som poste restante til postkontoret i Strømstad.

 

Er ikke så nøye med garantiproblemer, er jo ikke spesielt mye som kan gå galt med felger, som du ikke er skyld i selv..

 

Flere her på forumet har handlet slik, dog ikke meg selv, så kan ikke hjelp utover dette. Husk at prisene er i Svenske kroner så det blir litt billigere :)

 

Jeg sjekka den siden du linker til. Dem syns jeg var dyre, over 800,- til min bil Hyundai H-1 (114,3-5 boltsirkel og 15" felg)

Mens nordendekk.no kan skaffe felger helt ned i 633,-

event frakt og toll kommer jo uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår