Gå til innhold

MASKIN polering "light guide"

Ranger emnet


truhaa

Anbefalte innlegg

Denne bakplata og padsa dere sier kommer fra Fein.

Har dem en nettside elle noe slikt? Jeg har en slik gul roterende maskin. Brukte den på den gamle bilen med turtle produkter.

Har nå lyst å bytte plata slik at jeg kan ha borrelås produkter (hvis det er det som er vanlig) og kjøpe de rette padsa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 months later...
  • Svar 70
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Heisann. jeg kjøpte meg en slik BestTools maskin som det er bilde av i første post her om dagen. Er denne grei? Er ikke så veldig inn i bilpleie enda. men prøver å sette meg litt inn i det da jeg venter en ny bil snart. Er den noe å anbefale for meg som er Fersk innen dette ? Eller burde jeg kjøpe en DA maskin ?

Kjører: Ford Focus Titanium 08'

Vinterbil: Volvo 360 Turbo 84'

X: Ford Sierra 2.0 89'

X: Audi A4 2.0 01'

X: Ford Sierra CLX 2.0 92'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Best tools er en DA maskin. Bruk ordentlige puter som passer til jobben du skal gjøre. Dette er alfa omega:) Scandicshine selger puter og Ketil kan hjelpe deg med å velge pads til ditt type bruk.

 

Mskinen er sikkert helt grei etter hva jeg har forstått. Har ikke prøvd den selv, men siden bilen din er helt ny skulle det ikke være behov for noe korrigering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp, finnes også i farge beige som er enda bløtere for lakk rens og plish, grønn er medium hard, greit til lett korrigering ol.

 

Finner ikke noen beige hos Scandic. De gule er for rubbing eller?

 

Mekk er en type biltema greie, men er muligens ikke så mangee steder i landet

 

Akkurat ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Best tools er en DA maskin. Bruk ordentlige puter som passer til jobben du skal gjøre. Dette er alfa omega:) Scandicshine selger puter og Ketil kan hjelpe deg med å velge pads til ditt type bruk.

 

Mskinen er sikkert helt grei etter hva jeg har forstått. Har ikke prøvd den selv, men siden bilen din er helt ny skulle det ikke være behov for noe korrigering.

 

 

Den gule best tools maskinen i første post er en roterende.

Litt svak for korrigeringsjobber og en dårlig hastighetskontoll, men en helt ok maskin å begynne med.

Kjøp puter fra scandic shine type:Lake country smart css 6.5 Pads White - 115,- : Scandic Shine AS, Velkommen til vår nettbutikk

 

Eller meguiars sine men de koster ca det dobbelte av Scandic sine.

Meguiars :) En bil og du er hekta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et par siste spørsmål vedrørende cyclo pad...

 

hvor lenge varer de? hvor mange sett av hver grad er det lurt å bestille i slengen?

Har noen biler som skal poleres i tillegg til min egen. Kan jeg bruke de samme putene på biler av forskjellig farge? (noen nevnte at dette ikke var så lurt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår