Gå til innhold

Renault 5 GTE/GT Turbo bilder


Hermanzen

Anbefalte innlegg

Hei å hå.

 

Blitt ett par med Renault 5 her nå, skal ikke slenge ut bilde av de her i denne tråden?

 

Gamlebilen, 88" R5GTE'n som jeg solgte for litt over ett års siden

r5gte_58-1.jpg

 

r5gte_01.jpg

 

Fikk riktig front på til slutt

Bilde040.jpg

 

Så slenger jeg ut to bilder av en kompis sin modifiserte 87" GT Turbo

DSC00122.jpg

 

IMG_6991.jpg

 

IMG_7002.jpg

 

Så av 89" GTE prosjektbilen til en kamerat og meg

76.jpg

 

Delebil vi kjøpte, men som vi tok mininalt med deler fra før den gikk på bosset

DSC00084111.jpg

Mazda 323 GT-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usikker på det, men bedre å bare få alt "nytt" når du først er igang. 460'n er jo chipvenlig og, blir 150hk med en gang :)

 

Den renå delebilen som står på henger lengre oppe, var det montert 440turbomotor i med det orginale ledningsnettet. Den fikk de aldri start på, men er usikker på hva som var feil.

Mazda 323 GT-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hermanzen: Vet du noe om den Turbo femmern som Kollevold skal selge?

 

Nei, ikke mer enn at den er rimelig ribbet. Tror det skal være ganske vanskeligt å få tak i deler til de bilene og. Koster rundt 200-250.000kr å få en importert til landet (-eller vist en av de få i landet kommer for salg)

 

Så jo riktig så fin ut den gte'n der! Med rødt teppe og, savner det i prosjektbilen. Hadde rødt i gamle bilen og det er jo bare rått:yodude:

Mazda 323 GT-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg orker ikke å legge ut bilder av femmern for da får jeg bare dårlig samvittighet for hvordan den ser ut men nå har jeg hvertfall bestilt deler fra GSF. Valeo clutch, drivaksler og endel annet snacks så nå begynner det å nærme seg litt i hvertfall:) Hvis jeg får tid til å sette det på da... hehe Bildene ser forresten bra ut gutta. Fikser du bilen min hvis jeg får tatt den med over fjellet eller joachim? :P

Sometimes I drive away with the emergency brake on, That's doesn't say alot about the emergency brake, It's an "emergency-make-the-car-smell-funny-lever"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er den svarte ja. Nei den ser ikke alt for ille ut men har ikke hatt tid til å gjort noe med den så det er fortsatt MYE småplukk med den.. Men nå håper jeg at jeg får fiksa drivaksler, clutch og styring til å begynne med så er vi hvertfall i gang:D

Sometimes I drive away with the emergency brake on, That's doesn't say alot about the emergency brake, It's an "emergency-make-the-car-smell-funny-lever"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja den ble jo bytta rett før jeg kjøpte den den... men jeg visste at han ikke hadde tatt ut motoren når han gjorde det, bare droppa girkassa så han har vel ikke fått den sentrert så jeg regnet med at det skulle skje egentlig. Er original GTT i min, med veldig mye dårlig jobb på. hehe Men forholdsvis rustfri ser det ut som. Gulvet ser strøkent ut selv om den ligger under vann hele tiden på passasjersiden. Er litt rust i dørkarmen og under ruta.. Det under ruta er vel det verste men.. Har ikke orket tanken på å ta av "bredderne" og skjørtet for å se men... hehe

Sometimes I drive away with the emergency brake on, That's doesn't say alot about the emergency brake, It's an "emergency-make-the-car-smell-funny-lever"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår