Gå til innhold

Bytte av dørlås på TT

Ranger emnet


tomTT

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...

Unnskyld, jeg har ikke noen løsning på problemet, men må nesten komme med et innlegg siden ingen andre lager noe svar.

Småartig at du kaster deg inn og spør om det samme fordi du ikke fikk noe svar, også får du ikke noe svar. :)

Reservert Tesla Model S

Saab 93 '09

Hyundai Coupe '06 - solgt.

Audi A4 Cabrio '03 solgt.

Hyundai Coupè '04 - solgt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld, jeg har ikke noen løsning på problemet, men må nesten komme med et innlegg siden ingen andre lager noe svar.

Småartig at du kaster deg inn og spør om det samme fordi du ikke fikk noe svar, også får du ikke noe svar. :)

 

 

kaster deg jo inn du også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang. vinduet som ikke går opp og ned når døra åpnes/lukkes

 

Prøv dette:

 

 

 

- Close door and turn ignition on.

 

- Run window up to top position (fully closed).

 

- Release window regulator switch.

 

- Pull window regulator switch up again, and hold in position longer than 1 second.

 

- Run window down to bottom position (fully open) by pressing window regulator switch down.

 

- Run window up to top position (fully closed).

 

- Release window regulator switch.

 

- Pull window regulator switch up again, and hold in position longer than 1 second.

 

- Basic setting for window regulator is now activated.

 

- Activate "one-touch" opening and closing function.

 

 

 

Forøvrig, er dørlåsene en kjent svakhet på TT som med fordel kan byttes med en "oppgradert" versjon. Har aldri byttet selv så kjenner ikke til vanskelighetsgraden med å bytte.

-----------------------------------------------

*1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~

------------------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar ArraKiss, forsøker det i morgen.

Frykter likevel at det må et bytte til.

 

Hvis du lurer leOn:

Selve låsemekanismen koster ca. 1600,- hos Møller + montering.

 

 

Jeg restarter vinduet rett som det er med den forklaringen over her.. Funker tidvis det:)

 

1600,- er noen tusen mindre en jeg fikk pris på hos mitt audi verksted, men de er svindyre.. Skal høre på Vw:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår