Gå til innhold

"delvis ny førerprøve" javel?

Ranger emnet


GurK-

Anbefalte innlegg

Hey, mista lappen med 149 i 90 sonen så nå har eg blitt fotgjenger i 9 måneder, og snart fengselsfugl :jail

 

Spørsmålet e ka tid kan eg forvente å få lappen og ka menes med "delvis ny førerprøve", datoen eg kan få lappen tilbake er 22.desember, så hva må jeg gjøre for å fa lappen tilbake og når kan dette skje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
jepp, delvis ny førerprøve betyr oppkjøring. jeg spurte politiet da jeg var i avhør hva delvis ny førerprøve betydde, og han sa, nesj, er vel bare ei lita runde med biltilsynet. det var det altså ikke. en helt vanlig oppkjøring :driving

 

Hva legger du i "ei lita runde med Biltilsynet (STATENS VEGVESEN)" da? De aller fleste ville vel oppfatte det som at det var ei oppkjøring.

Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fengsel for å kjøre for fort er bare idioti ass... mye annet man ikke får fengsel for som er værre.. Møkkaland

 

Vi får se om du mener det samme når du runder 35 år og har småbarn i huset. Da er det ikke så kult at folk fiser rundt uten lys i 150 km/t i 30-sona like rundt hushjørnet.

 

Jeg tror nok at det er du som er idioten her.

Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Jeg mistet lappen for 14måneder siden, og nå begynner det å nærmer seg slutten for straffen. (18 måneder) er det noen som vet om jeg må ta teorien på nytt og evt ta dem igjen?

 

Her er det så mange variasjoner at jeg faktisk ikke har noe i nærheten av kontroll engang... Men jeg vet i alle fall at dersom du mister lappen i prøveperioden (to år fra du får lappen), må du ta hele pakka (praktisk og teoretisk førerprøve) på nytt for å få lappen igjen.

Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår