Gå til innhold

Hvor er interessen her?

Ranger emnet


Joastarlet

Anbefalte innlegg

Er det bare jeg som ser på f1 her om dagen? Neppe..

Men hvor er resten av folket her?

 

Foresten, litt av et løp idag. Der var det mye action.

Synd at Hamilton ikke kom på pallen. Hadde hvert gøy om han hadde kommet på pallen i hvert eneste løp i sin første sesong!

http://www.turbo-kid.com

'94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM

'93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM

'93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt-

'82 Toyota StarletR.I.P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, meg også... Et vanvittig heftig løp i dag. Gidder du å "fill me in" på resultatet, jeg driter vanligvis i hvem som vinner, men nå fikk jeg sms fra en Formel 1-interessert kompis på ferie som lurte på resultatet fra dagens løp...

__________________

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem ved sine fulle fem gidder å sitte å se 60 runder med samme sjiten? På runde 45 blir det KANSKJE en forbikjøring! Omtrent som fotball, 90 minutter med ingenting.

 

Når dem starter med PowerSlides i F1 skal jeg vurdere å skru på.

 

Det var plenty med powerslides i dagens løp kan jeg fortelle...

__________________

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, meg også... Et vanvittig heftig løp i dag. Gidder du å "fill me in" på resultatet, jeg driter vanligvis i hvem som vinner, men nå fikk jeg sms fra en Formel 1-interessert kompis på ferie som lurte på resultatet fra dagens løp...

 

Resultater Europas Grand Prix

1.Fernando Alonso, McLaren Mercedes

2. Felipe Massa, Ferrari, +8,1sek

3. Mark Webber, Red Bull Renault, +1.05,6

4. Alexander Wurz, Williams Toyota, +1.05,9

5. David Coulthard, Red Bull Renault, +1.13,6

6. Nick Heidfeld, BMW, +1.20,2

7. Robert Kubica, BMW, +1.22,4

8. Heikki Kovalainen, Renault, -1runde

9. Lewis Hailton, McLaren Mercedes, -1 runde

10. Giancarlo Fisichella, Renault, -1 runde

 

VM sammenlagt

1. Hamilton 70

2. Alonso 68

3. Massa 59

4. Räikkönen 52

5. Heidfeld 37

6. Kubica 25

7. Fisichella 17

8. Kovalainen 15

Team

1.McLaren-Mercedes 138

2.Ferrari 111

3.BMW 61

4.Renault 32

5.Williams-Toyota 18

6.Red Bull-Renault 16

7.Toyota 9

8.Super Aguri-Honda 4

 

Hah! Ser på F1 på NRK så og si hver søndag / alle andre ganger det går.. Fasinerende sport! Har ikke stort peiling på F1, men det er digg å få noen motorlyder i stua en gang i blandt :spin

 

På NRK? hmmm.. lenge siden jeg så formel 1 der sist men..

http://www.turbo-kid.com

'94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM

'93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM

'93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt-

'82 Toyota StarletR.I.P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Jeg må si løpet i Singapore var artig. Mye kaotiske situasjoner, som igjen stresset folket. Massa kjørte jo ut fra depotet med en bensinslange og to mann på slep :P

 

Formel 1 har blitt litt mer spennende, men det er kjedelig at bilen er så like og at kjøringen er mer mot klokka enn mot andre sjåfører. For få dueller spør du meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si løpet i Singapore var artig. Mye kaotiske situasjoner, som igjen stresset folket. Massa kjørte jo ut fra depotet med en bensinslange og to mann på slep :P

 

Formel 1 har blitt litt mer spennende, men det er kjedelig at bilen er så like og at kjøringen er mer mot klokka enn mot andre sjåfører. For få dueller spør du meg.

 

Spennende og spennende fru Blom. Jeg satt på tribune Süd D på Hockenheim og presterte å sovne et øyeblikk. Fikk hvertfall slått fast at også F1 gjør seg best på TV...

__________________

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

F1 er ikke så spennende lenger nei, eller.. kansje det begyner å dra seg opp igjen? Vet ikke.

 

Uansett synes jeg at bilene har mye av skylda. Alt for mye romskipaktig med all data-griene og slikt. Den nye vingen over motoren ser ut som en skillevegg og gjør bilen driit stygg.

 

Formel 1 på 70-80 tallet var saker det, det var da det var moro.

Tok masse bilder på Ronnie Petersson Historic Grand Prix på Anderstorp i sommer, noen som var der?

 

2008_0615NCRudskogen0239.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hamilton er flink men ikke proff. syns synd på massa. uflaks for han, uroftjent. kimi bør sparkes ut av F1, blir irritert over kjøringen hans. han har tydeligvis humørsvingninger. Schumi er kongen og kommer alltid til å være det. Go massa

 

Men, hadde ikke skomakern humørsvingninger?

__________________

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hamilton er flink men ikke proff. syns synd på massa. uflaks for han, uroftjent. kimi bør sparkes ut av F1, blir irritert over kjøringen hans. han har tydeligvis humørsvingninger. Schumi er kongen og kommer alltid til å være det. Go massa

 

du må vel væra passe skutt i skallen?

 

hahaha, å si at hamilton IKKE er proff er som å si at du er smart da... da har jeg hørt det også, med andre ord er framtidas håp en amatør mener du?

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser på F1 og gleder meg til Søndagen... Nest siste løp i 2008 sesongen.

Men jeg håper for guds skyld ikke Lewis Hamilton vinner sesongen og nå er det 5 poeng mellom Hamilton og Massa.

Og grunnen (eller en av mange grunner) til at jeg misliker Hamilton er fordi han er litt vel kjepphøy. Husker ved et løp hvor Kimi og Lewis fightet om 1 plassen, og Kimi kjører ut. Ved pressekonferansen etter løper når Lewis snakker om denne hendelsen ser man bare et vanvittig slaskt smil hos han (På en måte at han tenkte han var King Of the Road) og det gjorde at jeg mistet all respekt...

 

Ellers tror jeg at kommer til å gå på en smell, akkurat som Alonso. Han kommer til å tro han er "King Of The Road" og etterhvert drite seg ut og tape alt... Akkurat som Alonso...

 

 

Det er i allefall min "sterke" mening =P

- Bilen min er som den norske stat - kjøpt og betalt =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

F1 er morro å se på. Sist løp skjedde det en hel masse. Men synes det er veldig lite action. Hender jo at det skjer noe. Men jeg sitter å ser på med laptopen på fanget, eller halvsover litt.

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår